Vraag

meiden wat vinden jullie van mijn penis

  • 11 May 2023
  • 9 reacties
  • 669 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi meiden ik hoor wel eens dat mn pik te groot is, is dat zo? Hij is over de bovenkant gemeten 19cm en heeft n doorsnede van 7,5cm. Verdr kaal geschoren 

 

Xxx mausssie


9 reacties

Blijf het wel bijzonder vinden dat jij en ook anderen hier op het forum zulke grote piemels hebben, denk  dat jullie stiekem hopen dat het zo zou zijn want dit is echt niet normaal…

 

PENISLENGTE

De penislengte is de lengte van de penis. Een slappe penis is tussen de 6 en 13 centimeter. Een stijve penis is tussen de 12 en 21 centimeter.

Deze info staat op de site van sense

 

 

Reputatie 2
Badge +4

19 cm kan Gwn ik weet niet wat jij zegt 

-onnodige quotes verwijderd-

Nou dromen jullie maar lekker verder whahaha! Het zal best een keertje zo bij iemand kunnen zijn, maar dan niet slap maar stijf en bij een volwassen man en niet jongetje in de groei?

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb een penis van stijf 15/16 cm. Ik vind dat voor mijn leeftijd prima en ben er ook wel een soort trots op.

 

Maar je gaat me niet vertellen net zoals @TikTak al zij, dat je pik 19 cm is. Maar ik ken je voor de rest niet en weet niet hoe oud je bent dus heb er dan ook geen mening over.

Reputatie 2
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Nou dromen jullie maar lekker verder whahaha! Het zal best een keertje zo bij iemand kunnen zijn, maar dan niet slap maar stijf en bij een volwassen man en niet jongetje in de groei?

Hij bedoeld stijf

Badge

K ben soms een beetje onzeker dat ik een kleine piemel heb dus ik heb dus een vraag

Is 17 cm voor een stijve groot en ik ben net 13

Badge

Ik zou het niet weten, vlgnsm wel goed. Is ‘t real tho?

Badge

Ja het is echt maar ik weet niet of het goed is

 

Badge

@Ikkkk dat is wel prima, niet zo onzeker! Je bent sowieso pas 13.

Reageer