Skip to main content

Hoii Ik ben een jongen van 14, bijna 15 jaar en ik wil best graag een keer meiden van mijn leeftijd naakt zien. Niet via internet ofzo, maar gewoon in real life. Weet iemand waar ik legaal dat kan doen? Of kan dat op een onmogelijke manier op een legale manier?

Alvast bedankt en groetjes van Jan

Ja naaktstrand / naaktcampings. Gezamelijke kleedhokken bij zwembad


@Jan Modaal Mijn ouders zijn naturist dus had ik gewoon het geluk dat veel vrienden van ze  met hun gezin bij ons bloot kwamen of anders om. Dus heel wat kutjes  en borsten gezien van vrouwen en meisjes.

Een andere mogelijkheid is sauna of naaktstrand. Dat is legaal. 

 

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6:

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van tips voor illegale activiteiten voor jongeren onder de 18

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

Anne - De Kindertelefoon

 

 

 


Misschien naar zo’n wellness die hebben vaker 1 of meerdere ongeklede dagen in de week


Reageer