meiden laten klaarkomen

  • 2 March 2022
  • 5 reacties
  • 670 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee,

Ik ben een jongen van 17 en heb al een paar bedpartners gehad,

Het ding is nu dus dat ik de meiden altijd laat klaarkomen maar al mijn vrienden hebben daar allemaal moeite mee 

Waardoor zou dit komen?

 


5 reacties

Vaak ligt het aan de communicatie. Als je niet communiceert weet je niet of ze het fijn vindt wat je doet en weet je niet wat ze wel lekker zou vinden en of ze zich überhaupt op haar gemak voelt, etc. etc.

Iedere meid is weer anders en vindt weer andere dingen fijn, er is dus niet een handleiding van zó doe je het. Communicatie is echt essentieel. Praat met elkaar, let op lichaamstaal, laat haar desnoods jouw sturen, enz.

Reputatie 4
Badge +2

de meeste meiden komen niet klaar door enkel neuken. het is de truc om de clitoris te stimuleren met vingers of je tong. hierdoor komen meiden makkelijk door klaar

Ik denk dat veel jongens vergeten dat meisjes niet zo gemakkelijk klaar komen door neuken. Ik denk dat meisjes ook best vaak faken. Dat hoor ik van vriendinnen die ontlading zijn best vaak. Dat ze ook een beetje voelen dat het moet en dat ze maar doen alsof.  Dan weet je dus van elkaar niet precies wat er nou nodig is om klaar te komen. 

Badge

jij bent gewoon lekker broer.

Meiden komen vaak laat bij klaarkomen ,want meiden vinden het niet fijn en wil gewoon dat je op haar wacht Meiden vinden het heel spannend en ze zijn wel best bang voor

Je moet gewoon even op hun wachten Ze willen jongens die voor hun klaarstaan 

 

Emma

Reageer