Skip to main content
Vraag

meiden hun eerlijke mening?

• 27 maart 2025
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Hi ik ben een jongen van 18 en hoor vaak dat pik lengte niet belangrijk is voor meiden of juist heel belangrijk. Vandaar heb ik een paar vragen om hier achter te komen.

mijne is 6cm slap en 14,5stijd met 2 vingers in de breedte. Graag eerlijk zijn ook al komt het gemeen over. En nee mijne gaat niet meer groeien dat gebeurd al ongeveer 1,5 jaar niet meer toen ik 16 werd

leeftijd:

cupmaat:

ontmaagd:

ooit een piemel gezien of gevoelt? 

beste piemel lengte slap en stijf? (Graag ook uitleggen hoezo)

als je al eens seks gehad hebt wat was de grootste pik lengte en wat was de kleinste?

merkte je veel verschil tussen die lengtes? Zo ja wat voelde precies anders?

vind je de lengte en breedte van een piemel belangrijk?

wat vind je van mijn pik?

zou je er iets mee doen als iemand mijn afmetingen heeft?

hebben jullie onderling met vriendin vaak jongens hun piemels besproken in detail?

als je vaak zo iets bespreekt wat zou je over die van mij zeggen?

minimum lengte pik voor vriendje?

minimum lengte pik hookup?

is er nog iets belangrijks hier over wat ik vergeten ben?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 28 maart 2025

Jij schreef: mijne is 6cm slap en 14,5stijd met 2 vingers in de breedte. Graag eerlijk zijn ook al komt het gemeen over. En nee mijne gaat niet meer groeien dat gebeurd al ongeveer 1,5 jaar niet meer toen ik 16 werd

leeftijd: 15!!! 

cupmaat: B

ontmaagd: nope

ooit een piemel gezien of gevoelt? Ja

beste piemel lengte slap en stijf? (Graag ook uitleggen hoezo) ik zag alleen een piemel ik heb niet gemeten met een lineaal. En ik snap dat meten met lineaals sowieso niet. Die ik in real zagen er uit zoals de lengte van een vinger, misschien iets langer en die waren slap. Ik heb in mijn leven 1x een stijve gezien in het echt maar toen was ik elf en hij ook en dat zag er wel nice uit. Op internet (sxfilmpjes) vind ik ze vaak nogal groot maar … nice

als je al eens seks gehad hebt wat was de grootste pik lengte en wat was de kleinste? Sorry, kan je niet helpen

merkte je veel verschil tussen die lengtes? Zo ja wat voelde precies anders? Sorry geen seks gehad

vind je de lengte en breedte van een piemel belangrijk? ik denk dat ik het eerst niet uitproberen maar een iets kleinere bij mijn ontmaagding is denk wel beter. 

wat vind je van mijn pik? Nooit gezien (!! Hoeft ook niet!!) 

zou je er iets mee doen als iemand mijn afmetingen heeft? ja denk het wel. Een lekkere piemel is een lekkere piemel… haha maar het gaat om de jongen, als je verliefd op hem bent en hem leuk vindt… dan ja…

hebben jullie onderling met vriendin vaak jongens hun piemels besproken in detail? Nooit en ook nooit van anderen gehoord

als je vaak zo iets bespreekt wat zou je over die van mij zeggen? Serieus: ik heb je piemel nooit gezien (hoeft ook niet!) en je hebt alleen wat cm en dikte enzo omschreven… dan kan het nog een ontzettend lekkere mooie zijn of juist enorm lelijke afstotende.. Toch? > Het zegt helemaaaaaal n i k s

minimum lengte pik voor vriendje? Nog een keer: al die lengtes en centimers en zo zeggen me N I K S

minimum lengte pik hookup? Nog een keer: al die lengtes en centimers en zo zeggen me N I K S

is er nog iets belangrijks hier over wat ik vergeten ben? Geen idee maar ga minder meten en ga gewoon tevreden zijn en minder bang voor reacties. Als je een leuke lieve vriendin hebt…, waar ben je dan bang voor? 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen