Meer seksueel met vriendje

  • 11 November 2023
  • 8 reacties
  • 1177 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Praat goed mee
  • 56 reacties

Hoi allemaal. 

Ik ben 15 jaar en meisje. Ik heb een vriendje (al 4 jaar) en ga komende week weer afspreken. Vorige x dat we afspraken had hij het over experimenteren. Toen zij ik dat ik er wel klaar voor was. Ik denk dus dat het nu deze x gaat gebeuren, maar ik weet eigenlijk niet wat hij daar mee bedoeld. Ja dat we meer seksueel contact hebben, maar op welke manier. Ik ben al ontgroend door hem, maar gewoon korte kussen, maar niet echt lang zoenen ofzo. Bedoeld hij meer zoenen? of experimenteren kwa aftrekken en vingeren enzo. Ik weet niet echt wat dit inhoud. Mij lijkt aftrekken eigenlijk heel geil, maar dat hij mij vingert lijkt me eigenlijk niet fijn. Weet iemand wat hij hier mee bedoelt. Ik heb er best zin in, maar ik weet niet wat ik kan verwachten en TIPS zijn zeer welkom. :)

Groetjess


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Ik denk dat hij inderdaad bedoelt op sexueel gebied misschien eerst vragen wat hij ermee bedoelt ofzo. Je kan ook zeggen dat je het nog even niet fijn vind dat hij jou gaat vingeren en laat je vooral niet dwingen nee is gewoon nee. Vooral goed overleggen en afspraken en regels maken want dat is het fijnst omdat je weet wat je wel en niet moet doen.

Hoop dat dit helpt en dat je het optijd kan lezen 

Doei doei

Reputatie 7
Badge +11

Hey @M.b,

Ik denk dat hij zoenen, aftrekken en vingeren bedoelt, maar als jij het niet fijn lijkt dat hij jou vingert, dan moet je dat niet doen.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat jij dat beter weet dan wij want wij kennen hem niet. En geef gewoon aan wat je wel en niet wil 

Badge

Hoi,

gewoon doen wat het beste is voor beide. Je kan ook beginnen met hem te pijpen als jullie dat willen. Dan hoeft hij niks te doen bij jou maar kan jij hem wel laten klaarkomen.

groetjes J

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

gewoon doen wat het beste is voor beide. Je kan ook beginnen met hem te pijpen als jullie dat willen. Dan hoeft hij niks te doen bij jou maar kan jij hem wel laten klaarkomen.

groetjes J

Hoi,

Ik zou daar wel mee oppassen omdat je sperma binnenkrijgt en de kans oploopt op een soa en ik denk niet dat je dat zou graag zou willen

Reputatie 4
Badge +1

@Anoniem2007 hey dat is wel een goede opmerking. Ik heb dat net opgezocht en wist helemaal niet dat je daar ook soa van kan oplopen. Maar als je allebei nog nooit seksuele handelingen hebt gedaan is de kans bijna niet aanwezig op een soa toch? En ik wil sws geen sperma doorslikken. 

 

Reputatie 3
Badge +1

@Anoniem2007 hey dat is wel een goede opmerking. Ik heb dat net opgezocht en wist helemaal niet dat je daar ook soa van kan oplopen. Maar als je allebei nog nooit seksuele handelingen hebt gedaan is de kans bijna niet aanwezig op een soa toch? En ik wil sws geen sperma doorslikken. 

 

Nee dan is de kans niet kleiner als dat zo was geweest had het nooit bestaan sommige hebben het al in het lichaam zonder dat ze het weten. En ook al is het sperma in je mond geweest dan heb je nog steeds een kans om het op te lopen. De kans dat je het krijgt is natuurlijk kleiner dan bij seks nog steeds een kans dus als je dat zou doen gebruik dan een condoom

Reputatie 3
Badge +1

Geef gw je grenzen aan, want at the end of the day, tis jouw lichaam, niet zijne

Reageer