Vraag

Meer opgewonden zijn dan eerder, help?!

  • 15 January 2023
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik ben aseksueel, dat weet ik al sinds mijn 13e. Dat wil zeggen dat ik me bijna niet seksueel aangetrokken voel bij mensen. Dat wil niet zeggen dat ik bijna nooit opgewonden ben, want ik kan natuurlijk ook geil zijn zonder dat dat door een persoon komt. Toch is ook dat altijd al minder voor mij geweest dan bij mijn leeftijdsgenootjes. Sinds pas dan. Ik ben verliefd op iemand waar ik ook seksuele gevoelens voor heb maar los daarvan denk ik helemaal niet veel en haar tijdens masturberen. Maar toch masturbeer ik een stuk meer, omdat ik er gewoon vaker zin in heb.

Ik masturbeerde eerder bijna nooit, wel eens natuurlijk, maar vrij weinig. Als ik het meer dan 1 keer in 2 dagen tijd doe vind ik het ook niet eens fijn dus ik masturbeer nooit 2x op 1 dag of de dag nadat ik het al een keer heb gedaan ofz, er moet altijd een paar dagen tussen zitten omdat het dan lekkerder voelt als ik dan klaar kom. Maar sinds de afgelopen week heb ik een stuk meer behoefte en ik heb  nu al 3 dagen achter elkaar gemasturbeerd, maar het voelt ook op een of andere manier niet minder lekker ofzo, als ik klaarkom is het net zo heftig en fijn als wanneer ik een tijdje niet meer gemasturbeerd heb. Ik ben 16 dus puberteit is voor mij niet nieuw, help???


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Het is toch normaal dat je soms wat meer behoefte hebt aan masturberen en zo? Lijkt me toch niet echt een probleem.

Reageer