Vraag

meer en harder klaarkomen(boys)

  • 21 March 2022
  • 4 reacties
  • 763 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy

Ik wil meerdere keren op korte tijd klaar komen.

Hoe doe ik dit? Tips?

 

En ook nog wanneer ik klaar kom druipt het sperma van mijn penis dit is als ik lig  maar als ik sta spuit ik hoe kan ik zorgen dat ik in beide gevallen spuit?


 

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge

meerdere keren klaarkomen zal geen probleem zijn denk ik 

maar om meerdere keren het te laten spuiten gaat eenmaal niet dat is omdat na de 1e keer klaarkomen eigenlijk bijna al je sperma eruit komt met veel druk en bij de 2e keer is dat niet omdat je lichaam sperma moet aanmaken opnieuw en dat kost even tijd

Badge

wat ik doe is edging dus als je echt voeld dat je bijna klaarkomt stop je en wacht je ff en dan weer doorgaan. dit kun je zovaak als je wilt doen en dan is het echt fijn. groetjes

 

Reputatie 5
Badge +3

Meerdere keren klaarkomen kan wel, maar verwacht dan niet dat je elke keer dezelfde hoeveelheid sperma spuit. Hoe langer je rust neemt tussen de eerste en tweede keer klaarkomen, hoe groter de kans is dat je weer zal spuiten.

 

En waarschijnlijk span je je spieren harder aan als je staat terwijl je klaarkomt, daardoor spuit je sperma er ook harder uit, op bed lig je heel ontspannen en zal het er minder krachtig uitkomen. Je kunt proberen om je billen hard aan te spannen als je op bed ligt en voelt dat je gaat klaarkomen.

Reputatie 2
Badge +1

Meerdere keren klaarkomen kan wel, maar verwacht dan niet dat je elke keer dezelfde hoeveelheid sperma spuit. Hoe langer je rust neemt tussen de eerste en tweede keer klaarkomen, hoe groter de kans is dat je weer zal spuiten.

 

En waarschijnlijk span je je spieren harder aan als je staat terwijl je klaarkomt, daardoor spuit je sperma er ook harder uit, op bed lig je heel ontspannen en zal het er minder krachtig uitkomen. Je kunt proberen om je billen hard aan te spannen als je op bed ligt en voelt dat je gaat klaarkomen.

Lkr ik ook

Reageer