Beantwoord

Maybe gay?

  • 29 December 2018
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van 16 jaar oud en heb nu al meerdere realties gehad met het overstaande gender om zo maar te zeggen, maar hoewel ik van ze hield liep het nooit goed uit... Ik heb nu een vriendin maar we doen uiterlijk niks, kwa zoenen enzo, ik dacht altijd dat het kwam door mijn s.a.d (Social anxiety disorder) maar dat zou raar zijn toch? En ik heb dus nu al een paar weken (5/6) het idee dat we mekaar meer zien als broer en zus... Maar we willen dat niet accepteren. En ik heb nu ook sinds 1,5 week een soort oogje op een jongen waardoor ik me heel erg rot voel, ik voel me echt een soort fuck boy ofzo... Maar ik ben gewoon heel erg confused. Ik heb me Eigenlijk altijd gezien als pansexual maar weet het gewoon niet meer... Kan iemand misschien helpen of een beetje meer duidelijkheid brengen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 December 2018, 02:08

Bekijk origineel

1 reactie

Hi SketchingMaztuff,


wtf, waarom krijg ik ineens van die grote letters en wrm zijn deze dan ineens heel klein??? Kunnen jullie ook een site bouwen die gwn werkt?? De hele tijd gaat het goed en nu ineens dit.

Ik heb geen zin om alles nog een keer te typen, dus dan maar zo.


das best lastig om er iets zinnigs over te zeggen.


Nou ja, ik ben dus ook 16 en een jongen en ik ben dus gay (a.f.) en ik heb een vriendje. Ik ben dus stapelverliefd op mijn vriendje en dat is dus meer dan alleen lichamelijke aantrekking. Natuurlijk vind ik hem knap en mooi en lief en kan ik niet van hem afblijven, maar ik wil ook meer dan alleen zijn lichaam. Ik wil later, als we wat ouder zijn, met hem samenwonen en alles delen.


Ik weet niet of jij alleen een lichamelijke aantrekking hebt voor die jongen of dat je ook verliefde gevoelens voor hem hebt. Alleen lichamelijke aantrekking kan gwn horen bij nieuwsgierigheid en experimenteren met een jongen, zonder dat je verliefd bent en je leven met hem zou willen delen.


Waarom je met meisjes nog niet verder bent gekomen, dus ik bedoel kussen enzo, weet ik niet. You tell me.


Is je vriendin ook verlegen en wacht zij ook af tot jij iets doet of voorstelt om iets te gaan doen? Of wilt ze nog niet zoenen en zegt ze dat dan ook of laat ze dat op een andere manier blijken?


Je zou het eens kunnen vragen, wat misschien wel ff lastig is om over te beginnen, maar ja, je wilt ook verder en weten wat je aan elkaar hebt.


Misschien helpt de site van sense je daarbij. Daar staan tips voor verkering enzo op en wat je allemaal kunt doen.


https://www.sense.info/nl/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren

en ook

https://www.sense.info/nl/liefde-en-relaties/relaties


Kijk eens ff rond op de site, er staan veel leuke dingen op.


Misschien kun je de site erbij pakken en samen kijken en dan tegen elkaar zeggen wat je fijn zou vinden om te doen. Of heb je die gevoelens niet voor je vriendin op dit moment. Dat kan ook en dan is het wsch beter om het er niet over te hebben. Maar dat moet je zelf even bekijken.


Ik hoop dat je er iets mee kunt en als je nog wat wilt vragen dan zie ik het wel ☺️


Cool van die hele grote letters en dan zo'n kleine smiley....


Groetjes,

M&M’s

Reageer