Vraag

masturberen? wat is dat.


Reputatie 7
Badge +5

Hayy! Misschien ben ik saai maar wat is masturberen? En hoe doe je dat? Ik vraag me af…

Kan iemand uitleggen???

 

Xx en hulpvol meisje 


18 reacties

Eigenlijk weet ik weinig over zo'n dingen

Ik weet niet eens wat aftrekken is en hoe je dat kunt doen (hihi). Ik ben maar 12 jaar, dus hoef ik dat ook niet te weten . Ik denk dat masturberen dat je met jezelf iets aan het doen is net als aftrekken, maar ik heb echt geen flauw idee

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Ik ook 12 hihi.. we hebben geen idee 😂

Ik weeg zelf ook niks

 

Xx een hulpvol meisje 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi!

 

Masturberen is het bevredigen van jezelf. Dit kan je doen door jezelf te vingeren en/of je clitoris te stimuleren. Meiden en vrouwen kunnen masturberen door over en rondom de clitoris te wrijven, de schaamlippen te masseren en de vingers in de vagina te duwen en ze er weer uit te halen. Hierdoor kun je een of meerdere orgasmes krijgen. 

 

Liefs<3

Reputatie 7
Badge +5

Eehh rare vraag @Esmay07  waar zit de clitoris??

Ik zou die vraag even googlen dan zie het met een plaatje.  Maar het is een knopje of bolletje wat een beetje bovenin je vagina zit. 

Reputatie 7
Badge +5

Ahhh tysm @Mimo !!

Reputatie 5
Badge +1

Het is een beetje lastig uit te leggen waar die zit maar k hoop dat dit plaatje helpt. Je clitoris zit helemaal vooraan, aan de bovenkant van de buitenste schaamlippen. Als je een beetje voelt dan kom je het denk ik wel te weten omdat je clitoris een heel gevoelig plekje is.  Als je dat aanraakt dan reageert jou lichaam daar op.

Reputatie 7
Badge +5

Oooohhhh ik heb geprobeerd.. het werkt :0 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi!

 

Masturberen is het bevredigen van jezelf. Dit kan je doen door jezelf te vingeren en/of je clitoris te stimuleren. Meiden en vrouwen kunnen masturberen door over en rondom de clitoris te wrijven, de schaamlippen te masseren en de vingers in de vagina te duwen en ze er weer uit te halen. Hierdoor kun je een of meerdere orgasmes krijgen. 

 

Liefs<3

How doe je vingeren?- fckng rare vraag

Biologie

Zucht Zucht Zucht . Nu herinner ik dat ik biologie huiswerk had . Dit hebben wij ook over bij biologie.  Ik vind het wel gênant om over te praten

Hoi!

 

Masturberen is het bevredigen van jezelf. Dit kan je doen door jezelf te vingeren en/of je clitoris te stimuleren. Meiden en vrouwen kunnen masturberen door over en rondom de clitoris te wrijven, de schaamlippen te masseren en de vingers in de vagina te duwen en ze er weer uit te halen. Hierdoor kun je een of meerdere orgasmes krijgen. 

 

Liefs<3

How doe je vingeren?- fckng rare vraag

We kan een club starten 

Mensen die niks weten over sex

Reputatie 7
Badge +5

Dat is een leuk idee Emma! Ik zit in da club >:)

Reputatie 5
Badge +1

Om te beginnen met vingeren moet je zorgen dat je vagina goed nat is. Je kunt bijv. glijmiddel gebruiken. Dan breng je een vinger naar binnen in je vagina. Die kun je op en neer bewegen en er in en uit laten glijden. Je kunt ook meerdere vingers naar binnen brengen maar dat gaat in het begin niet zo makkelijk. Je kunt ook daarbij de clitoris stimuleren dan heb je kans dat je een orgasme krijgt.

Reputatie 7
Badge +5

Ooh @Emmalove  daar... uitleg 😂🤞

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Een hulpvol meisje en @Emmalove,

Helemaal niet raar hoor, dat jullie hier nog maar zo weinig over weten. Je bent tenslotte nog maar (niet kleinerend bedoeld :)) 12. En dan begint de pubertijd pas. Op het forum valt hier natuurlijk veel over te vinden, en jullie hebben al een goede uitleg van Esmay07 gekregen.

Voor goede en betrouwbare informatie kan je ook kijken op https://sense.info/nl. Dan kan je zelf even rondkijken. Over mastruberen vind je hier bijvoorbeeld informatie: https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen


Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +5

Dankje well

Thanks 

Nu weet ik pas wat over zo'n dingen

Hoi wat een geweldig goeie uitleg van jullie ! Klopt helemaal. En @Een hulpvol meisje het is niet raar het is heel fijn en lekker. En hoort bij je lijf 🙂 en je kan er ook heerlijk bij fantaseren. geniet er van ! 

Sanny xxxxx

Reageer