Vraag

masturberen wanneer en waar voor jongens

  • 16 April 2024
  • 30 reacties
  • 991 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.

Lengte slap en stijf:

Heb je schaamhaar:

Leeftijd:

Datum:

Was je alleen of met iemand erbij:

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk:

Waar heb je het gedaan:

Wat had je aan qua kleding:

Ben je klaargekomen:

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk:

Wat heb je gedaan toen je klaar was:

 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

 


30 reacties

Reputatie 1
Badge

Lengte slap en stijf:slap idk stijf 15

 

Heb je schaamhaar:ja heel  veel

 

Leeftijd:14

 

Datum: Gisteren

 

Was je alleen of met iemand erbij:Alleen

 

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk:kwart voor 10 s'avonds

 

Waar heb je het gedaan:slaapkamer

 

Wat had je aan qua kleding:niks he lol

 

Ben je klaargekomen:ja 

 

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: kwart na 10 redelijk spuitend

 

Wat heb je gedaan toen je klaar was:het afgeveegd

Reputatie 1
Badge

@Rick123 zou jij het ook eens kunnen maken?

Reputatie 5
Badge +4

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.

Lengte slap en stijf:

Heb je schaamhaar:

Leeftijd:

Datum:

Was je alleen of met iemand erbij:

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk:

Waar heb je het gedaan:

Wat had je aan qua kleding:

Ben je klaargekomen:

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk:

Wat heb je gedaan toen je klaar was:

 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

 

Ps je mag het vaker invullen 

Reputatie 5
Badge +4

@Rick123 zou jij het ook eens kunnen maken?

Ik vul het zo ik moet nu eerst sporten 

Lengte slap en stijf: 
stijf 14 cm , slap weet ik niet precies

Heb je schaamhaar:
ik scheer dat weg

Leeftijd:
17

Datum:
16 april

Was je alleen of met iemand erbij:
alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk:
geen idee

Waar heb je het gedaan:
in bed

Wat had je aan qua kleding:
niets

Ben je klaargekomen:
ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen    (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk:
Geen idee hoelaat het was, maar al met al 30minuten lang met mijzelf gespeeld. en dit afentoe gefilmd voor een meisje. ik kwam hard spuitend klaar.

Wat heb je gedaan toen je klaar was:
nog even met haar gepraat via de chat.

Reputatie 7
Badge +17

Ik doe niet meer zo vaak dit soort vragenlijstjes eigenlijk, maar ja, voor deze keer dan 😂

Lengte slap en stijf: 10cm/14,5cm ongeveer

Heb je schaamhaar: Ja

Leeftijd: 17

Datum: 15-04

Was je alleen of met iemand erbij: Alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: Rond 23:00

Waar heb je het gedaan: Op m’n kamer

Wat had je aan qua kleding: Niks

Ben je klaargekomen: Ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen 23:30 ongeveer.  

(spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: Heb ongeveer 30 minuten zitten edgen dus dan spuit het meestal wel. 😅

Wat heb je gedaan toen je klaar was: Opruimen, naar de wc (ik moet altijd plassen na het klaarkomen), nog ff wat drinken en toen naar bed.

Reputatie 7
Badge +4

 Hoi @Rick123 ,

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.  hahaha, als ik aan het aftrekken ben dan vraag ik me ook vaak af wie er allemaal tegelijk aan het aftrekken is. Dan denk ik aan jongens van school en uit de straat

Lengte slap en stijf: slap 13 cm en stijf 16 cm, maar f*cking dun als ik vergelijk met andere jongens van mijn leeftijd

Heb je schaamhaar: ​​​​​​​beetje

Leeftijd: 16 pas geworden

Datum: welke van mijn verjaardag mag  je niet zeggen volgens mij, maar van laatste keer aftrekken was vanmiddag 16 april

Was je alleen of met iemand erbij: ik was eindelijk weer eens een keertje alleen thuis, er was een leraar ziek en dus eerder uit

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: ik was om 13.30 thuis en toen ging ik kijken of er iemand thuis was en ik zag niemand en ik was natgeregend en heb me natte kleren uitgedaan in de badkamer, ben in mijn blootje naar beneden gelopen en heb chocomel gepakt, ben gaan plassen en dacht ‘ik heb 'm nou toch beet en er is niemand thuis, dus ik kan wel even lekker gaan rukken’ en toen was het denk ik 13.40

Waar heb je het gedaan: in de slaapkamer van mij en mijn broertje, languit op bed

Wat had je aan qua kleding: helemaal niks

Ben je klaargekomen: jaaa

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen ik had de kerkklok net 1 keer horen slaan, dus ik denk 14.30 of 1433 max en het was echt lekker zonder dat mijn broertje ineens binnen kon komen, meeste zo op mijn buik gespoten en nog een shotje iets hoger  en het laatste beetje was eruit gelopen en toen was ik ff weggezakt, want ik was er een beetje slaperig van geworden            (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk:

Wat heb je gedaan toen je klaar was: nou eerst niks, gwn lekker liggen en aan lekkere jongens denken, totdat ik iemand hoorde zeggen 'hoi, Mees (niet mijn echte naam) was je ook eerder uit….. en wat doe je?’….ik probeerde me er nog uit te lullen door te zeggen dat ik natgeregend was en dat ik net wilde gaan douchen, maar mijn broertje zei 'dat op je buik is niet van de regen, Mees, das sperma en ik ruik het ook' 

Mijn broertje was ook natgeregend, nou ja, zijn haar was nat. We zijn allebei altijd te lui om ons regenpak aan te trekken, dus toen ben ik met hem onder de douche gegaan en was mijn leuke middag weer voorbij

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

is goed

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 5
Badge +4

Lengte slap en stijf: Slap 7,5 stijf 8,5

Heb je schaamhaar: Nee ben nog helemaal kaal en glad daar 

Leeftijd: 12

Datum: 16/4/‘24

Was je alleen of met iemand erbij: We hebben net training gehad en iedereen had zin om onder de douche af te trekken dus 14 jongens

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 18:45 stonden we allemaal naakt onder de douche allemaal af te trekken 2 andere jongens en ik met een goede vriend hebben elkaar afgetrokken 

Waar heb je het gedaan: Onder de douche van de sportclub deur kan op slot gelukkig 

Wat had je aan qua kleding: Iedereen naakt dus

Ben je klaargekomen: Ja droog de rest van mn team hebben ook nog geen sperma 

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: Tussen 18:55 en 19:10 en niemand heeft dus nog sperma maar we krijgen wel het lekkere gevoel, 1 jongen heeft het nog niet onder controle hij denkt nog steeds dat hij moet plassen maar hij is ook de jongste 

Wat heb je gedaan toen je klaar was: We gaan dan in een grote kring staan en je wast dan de hele achterkant van de jongen voor je met blote handen dus ook in de bilspleet. En soms drogen we elkaar ook af maar vandaag is dat niet gebeurd 

 

Reputatie 5
Badge +4

 Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

@Anoniempje 444  hé waarom weet je de lengte niet van je slappe? Verder erg Nice👍

Reputatie 5
Badge +4

 

@timj he ik dacht dat je ouder was maar oké, dus lekker naakt afgetrokken, en heb je je trekversie vandaag gefilmd? En is dat meisje ook je vriendin?

Reputatie 5
Badge +4

 Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

@tim16 ik moet ook altijd plassen na het kl

Reputatie 5
Badge +4

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.

Lengte slap en stijf: slap11 stijf 16

Heb je schaamhaar: ja

Leeftijd: 15

Datum:16-04

Was je alleen of met iemand erbij: alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 20 voor 6

Waar heb je het gedaan: op de badkamer

Wat had je aan qua kleding: pyjama en onderbroek

Ben je klaargekomen: ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: spuitend om 3 voor 6

Wat heb je gedaan toen je klaar was: opgeruimd en naar beneden gegaan om iets te eten 

 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer haha ik vind het gewoon leuk/geil om te weten als iemand zich aftrekt wat ik op dat moment aan het doen ben ik hou dat ook bij in m’n agenda. 
Ik heb ook nog maar een dun knakworstje hoor. 
ahh Nice 13:40 was ik dan weer door de regen aan het fietsen naar huis. Ik weet niet wat je “relatie” met je broertje is maar ik heb ook een broertje en wij trekken wel eens samen af. Ben je gay of bi? Ik douche heel vaak met m’n broertje en we vinden dat allebei leuk, heb jij niet zo’ n goede contact met je broertje? En hoe oud is je broertje?

 

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +4

 

Ahh Nice toen was me aan het klaar maken om te gaan sporten 👍

 

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

Badge

Lengte slap en stijf: slap 11 stijf 16

Heb je schaamhaar: ja

Leeftijd: 15

Datum: 17 april

Was je alleen of met iemand erbij: alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 14:55

Waar heb je het gedaan: badkamer

Wat had je aan qua kleding: broek trui shirt

Ben je klaargekomen: ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: 15:10

Wat heb je gedaan toen je klaar was: opgeruimd

Reputatie 7
Badge +17

Dagelijks ruk rapport (sorry, ik verveel me) (nee, wees maar niet bang. Ga dit niet elke dag invullen😂)

Lengte slap en stijf: Nog hetzelfde als de vorige keer 😅

Heb je schaamhaar: Ja, nog steeds

Leeftijd: Ook nog niet veranderd

Datum: 17-04

Was je alleen of met iemand erbij: Alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 07:15

Waar heb je het gedaan: Onder de douche

Wat had je aan qua kleding: Niks. Douchen met kleding is niet mijn ding

Ben je klaargekomen: Ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen 07:20  was ff snel     

(spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: Druipend. Bij mij spuit het alleen na edgen

Wat heb je gedaan toen je klaar was: Verder met douchen, afdrogen, ontbijten

Reputatie 7
Badge +4

 

Hoi @Rick123,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer haha ik vind het gewoon leuk/geil om te weten als iemand zich aftrekt wat ik op dat moment aan het doen ben ik hou dat ook bij in m’n agenda. 

dus ik sta nou in jouw agenda 😂

 

KT ik gebruik alleen maar nepnamen

 

Ik heb ook nog maar een dun knakworstje hoor. 

ja, maar jij bent nog maar 12 en ik al 16  😒

 

ahh Nice 13:40 was ik dan weer door de regen aan het fietsen naar huis.

ja, was rot weer. Ik was ook nat en als je je regenpak aan trekt wordt je net zo nat, maar dan van het zweet, dus ik doe het meestal niet aan. Soms schuilen in een bushokje, maar die hebben we hier ook bijna niet onderweg naar huis 😐

 

Ik weet niet wat je “relatie” met je broertje is maar ik heb ook een broertje en wij trekken wel eens samen af.

Jarno is 12 en van de zomer 13 en ik slaap samen met hem omdat we thuis een verbouwing hebben. We zien elkaar wel bloot omdat we bloot slapen en samen onder de douche gaan, omdat we dan langer mogen, maar we trekken elkaar niet af. Laatste tijd zien we elkaar wel soms aftrekken,. Het is niet dat ie het niet mag zien, maar ik ben zelf door jongens misbruikt en wil niet dat Jarno denkt dat het normaal is als iedereen je zomaar aftrekt. Zoiets dus, want ik dacht in de brugklas dat het normaal was als andere jongens steeds aan mijn piemel zaten en me  dan aftrokken en later ook pijpten en daarom deed ik het bij hun ook. Pas later snapte ik dat het niet hoort als ze het niet eerst vragen, maar ja, toen durfde ik er niks meer van te zeggen. Dus, ik wil hem net zomaar aftrekken, maar als hij iets vraagt over seks probeer ik hem wel dingen uit te leggen. Hij weet wel dat ik misbruikt ben, maar niet alles precies.

 

Ben je gay of bi? I

ik val alleen op jongens. Ik vind meisjes wel aardig, maar moet er niet aan denken als ze aan me gaan zitten en ik aan hun zou moeten zitten. at is niet mijn ding

 

k douche heel vaak met m’n broertje en we vinden dat allebei leuk

ik douche ook elke dag met mijn broertje n we slapen samen bloot en soms hebben we allebei een stijve, maar ik heb nog nooit iets met hem gedaan, behalve douchen en in één bed slapen. Hij laat de laatste tijd wel vaker zijn (stijve)  piemel zien en soms aftrekken en dan weet ik niet goed wat ik het beste kan doen. Ik zeg alleen soms dat aftrekken niet raar is en verder weet ik het niet

 

heb jij niet zo’ n goede contact met je broertje?

we hebben wel goed contact hoor, maar ja,, de rest heb ik hierboven opgeschreven. Ik praat eigenlijk alleen met mijn broer Mats (17) soms over mijn misbruik en niet met Jarno en Menno (19)

 

En hoe oud is je broertje?

hij is 12 en wordt van de zomer 13

 

Ik heb van de week ook nog wel afgetrokken, maar ik ga niet dat hele lijstje van dit topic weer invullen, dus dan moet je maar even terug kijken wat ik bij die andere vragen geschreven heb en zeg ik hier alleen wanneer ik heb afgetrokken.

Van dinsdag had ik in mijn vorige reactie hierboven ergens al gezegd en volgens mij was het  woensdag op school in de grote pauze tussen 1155 en 1200, ik kon niet zo lang wegblijven anders gaan vrienden van alles vragen. Ik had die dag al een paar keer een stijve gehad in de klas, dus het was gwn nodig om niet steeds opnieuw een stijve te krijgen in de les. Gwn shirt omhoog en spijkerbroek en boxer naar beneden en staand aftrekken en toen wilde ik in de wc mikken, maar eigenlijk kan ik mijn piemel als ie stijf is niet helemaal goed naar beneden doen, dus had ik in mijn hand gespoten en toen bij de wasbak afgewassen. Gelukkig was er verder niemand die dat kon zien.

Donderdag net na het eten om 19.00 uur, denk ik tot 19.30 ofzo. We waren daarvoor naar de tandarts en mijn broertje was net naar een vriendje gegaan, dus kon ik het gwn op onze kamer doen. Ik had het achter mijn bureau gedaan, zo met mijn t-shirt omhoog en onderbroek op mijn voeten, zodat ik ‘m snel weer aan kon doen als er iemand binnen zou komen.

Vrijdag 19 april om 8.30 een kwartiertje, ik had de eerste 2 uur vrij en iedereen was toen net weg en toen heb ik het in de badkamer gedaan, niet onder de douche, maar wel bloot, omdat ik dacht dat als er toch nog iemand terug thuis kwam dat ze me niet zouden zien.

Vandaag heb ik het nog niet gedaan. Nou ja, ik was vanmorgen toen ik net wakker was om 9.30 ofzo me in bed bloot (zoals ik altijd slaap) aan het aftrekken, maar toen kwam Jarno vragen of we onder de douche gingen en toen ben ik er maar uit gekomen. Ik had wel een stijve maar hij heeft er alleen naar gekeken en niks over gezegd, dus dat viel wel mee. Die van hem was zo half stijf tijdens het douchen. Ik wil het vanavond nog wel doen, maar ik weet nog niet wanneer het uitkomt. Misschien vanavond in bed als hij slaapt, maar weet ik nog niet.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 Sorry dat het zo lang duurde, maar het was er van de week niet van gekomen en was ik ook een beetje vergeten op welke topics ik nog 'moest  antwoorden

 

 

Reputatie 1
Badge

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.

Lengte slap en stijf:

Heb je schaamhaar:ja

Leeftijd:15

Datum: 20/04

Was je alleen of met iemand erbij: alleen 

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: namiddag 

Waar heb je het gedaan: in mijn bed 

Wat had je aan qua kleding: niks

Ben je klaargekomen: ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: tijdstip weet ik niet was in de namiddag wel en het was druipend 

Wat heb je gedaan toen je klaar was:

Afdrogen 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer wel mooi dat je zo open bent met je broers. En wat heftig dat je misbruikt bent. Knap dat je daar zo over kunt praten.

Om on-topic te blijven zal ik ook weer ff een ‘ruk rapport invullen. 😂

Datum: 20-04

Was je alleen of met iemand erbij: Alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 23:45

Waar heb je het gedaan: Op m’n kamer

Wat had je aan qua kleding: tshirt en boxer (boxer wel naar beneden😄)

Ben je klaargekomen: Ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen 23:55 ongeveer   Ik wilde eigenlijk gaan edgen maar had er toch niet zo’n zin in. Dus ja, dan maar ff snel

(spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: Druipend.

Wat heb je gedaan toen je klaar was: Opruimen, ff douchen, nog even een serie gekeken en nu (01:25) slapen want ik moet morgen werken

Badge

Lengte slap en stijf: Slap 7,5 stijf 8,5

Heb je schaamhaar: Nee ben nog helemaal kaal en glad daar 

Leeftijd: 12

Datum: 16/4/‘24

Was je alleen of met iemand erbij: We hebben net training gehad en iedereen had zin om onder de douche af te trekken dus 14 jongens

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 18:45 stonden we allemaal naakt onder de douche allemaal af te trekken 2 andere jongens en ik met een goede vriend hebben elkaar afgetrokken 

Waar heb je het gedaan: Onder de douche van de sportclub deur kan op slot gelukkig 

Wat had je aan qua kleding: Iedereen naakt dus

Ben je klaargekomen: Ja droog de rest van mn team hebben ook nog geen sperma 

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: Tussen 18:55 en 19:10 en niemand heeft dus nog sperma maar we krijgen wel het lekkere gevoel, 1 jongen heeft het nog niet onder controle hij denkt nog steeds dat hij moet plassen maar hij is ook de jongste 

Wat heb je gedaan toen je klaar was: We gaan dan in een grote kring staan en je wast dan de hele achterkant van de jongen voor je met blote handen dus ook in de bilspleet. En soms drogen we elkaar ook af maar vandaag is dat niet gebeurd 

 

Dat wil ik echt een keer doen eigenlijk 

Reputatie 5
Badge +4

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.

Lengte slap en stijf:

Heb je schaamhaar:ja

Leeftijd:15

Datum: 20/04

Was je alleen of met iemand erbij: alleen 

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: namiddag 

Waar heb je het gedaan: in mijn bed 

Wat had je aan qua kleding: niks

Ben je klaargekomen: ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: tijdstip weet ik niet was in de namiddag wel en het was druipend 

Wat heb je gedaan toen je klaar was:

Afdrogen 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

 

 

Ah toen was ik aan het invallen bij een ander team 

Reputatie 5
Badge +4

 

Hoi @Rick123,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer haha ik vind het gewoon leuk/geil om te weten als iemand zich aftrekt wat ik op dat moment aan het doen ben ik hou dat ook bij in m’n agenda. 

dus ik sta nou in jouw agenda 😂

Nee zo ver ga ik niet maar ik schrijf wel altijd op wat ik gedaan heb is gewoon een dingetje van me

KT ik gebruik alleen maar nepnamen

 

Ik heb ook nog maar een dun knakworstje hoor. 

ja, maar jij bent nog maar 12 en ik al 16  😒

Dat is waar

ahh Nice 13:40 was ik dan weer door de regen aan het fietsen naar huis.

ja, was rot weer. Ik was ook nat en als je je regenpak aan trekt wordt je net zo nat, maar dan van het zweet, dus ik doe het meestal niet aan. Soms schuilen in een bushokje, maar die hebben we hier ook bijna niet onderweg naar huis 😐

Als het naar huis fietsen is vind ik het niet erg gewoon alles uittrekken en een lekkere warme douche nemen 

Ik weet niet wat je “relatie” met je broertje is maar ik heb ook een broertje en wij trekken wel eens samen af.

J. is 12 en van de zomer 13 en ik slaap samen met hem omdat we thuis een verbouwing hebben. We zien elkaar wel bloot omdat we bloot slapen en samen onder de douche gaan, omdat we dan langer mogen, maar we trekken elkaar niet af. Laatste tijd zien we elkaar wel soms aftrekken,. Het is niet dat ie het niet mag zien, maar ik ben zelf door jongens misbruikt en wil niet dat J. denkt dat het normaal is als iedereen je zomaar aftrekt. Zoiets dus, want ik dacht in de brugklas dat het normaal was als andere jongens steeds aan mijn piemel zaten en me  dan aftrokken en later ook pijpten en daarom deed ik het bij hun ook. Pas later snapte ik dat het niet hoort als ze het niet eerst vragen, maar ja, toen durfde ik er niks meer van te zeggen. Dus, ik wil hem net zomaar aftrekken, maar als hij iets vraagt over seks probeer ik hem wel dingen uit te leggen. Hij weet wel dat ik misbruikt ben, maar niet alles precies.

 

Ben je gay of bi? I

ik val alleen op jongens. Ik vind meisjes wel aardig, maar moet er niet aan denken als ze aan me gaan zitten en ik aan hun zou moeten zitten. at is niet mijn ding

 

k douche heel vaak met m’n broertje en we vinden dat allebei leuk

ik douche ook elke dag met mijn broertje n we slapen samen bloot en soms hebben we allebei een stijve, maar ik heb nog nooit iets met hem gedaan, behalve douchen en in één bed slapen. Hij laat de laatste tijd wel vaker zijn (stijve)  piemel zien en soms aftrekken en dan weet ik niet goed wat ik het beste kan doen. Ik zeg alleen soms dat aftrekken niet raar is en verder weet ik het niet

 

heb jij niet zo’ n goede contact met je broertje?

we hebben wel goed contact hoor, maar ja,, de rest heb ik hierboven opgeschreven. Ik praat eigenlijk alleen met mijn broer (17) soms over mijn misbruik en niet met J. en broer (19)

 

En hoe oud is je broertje?

hij is 12 en wordt van de zomer 13

 

Ik heb van de week ook nog wel afgetrokken, maar ik ga niet dat hele lijstje van dit topic weer invullen, dus dan moet je maar even terug kijken wat ik bij die andere vragen geschreven heb en zeg ik hier alleen wanneer ik heb afgetrokken.

Van dinsdag had ik in mijn vorige reactie hierboven ergens al gezegd en volgens mij was het  woensdag op school in de grote pauze tussen 1155 en 1200, ik kon niet zo lang wegblijven anders gaan vrienden van alles vragen. Ik had die dag al een paar keer een stijve gehad in de klas, dus het was gwn nodig om niet steeds opnieuw een stijve te krijgen in de les. Gwn shirt omhoog en spijkerbroek en boxer naar beneden en staand aftrekken en toen wilde ik in de wc mikken, maar eigenlijk kan ik mijn piemel als ie stijf is niet helemaal goed naar beneden doen, dus had ik in mijn hand gespoten en toen bij de wasbak afgewassen. Gelukkig was er verder niemand die dat kon zien.

Donderdag net na het eten om 19.00 uur, denk ik tot 19.30 ofzo. We waren daarvoor naar de tandarts en mijn broertje was net naar een vriendje gegaan, dus kon ik het gwn op onze kamer doen. Ik had het achter mijn bureau gedaan, zo met mijn t-shirt omhoog en onderbroek op mijn voeten, zodat ik ‘m snel weer aan kon doen als er iemand binnen zou komen.

Vrijdag 19 april om 8.30 een kwartiertje, ik had de eerste 2 uur vrij en iedereen was toen net weg en toen heb ik het in de badkamer gedaan, niet onder de douche, maar wel bloot, omdat ik dacht dat als er toch nog iemand terug thuis kwam dat ze me niet zouden zien.

Vandaag heb ik het nog niet gedaan. Nou ja, ik was vanmorgen toen ik net wakker was om 9.30 ofzo me in bed bloot (zoals ik altijd slaap) aan het aftrekken, maar toen kwam Jarno vragen of we onder de douche gingen en toen ben ik er maar uit gekomen. Ik had wel een stijve maar hij heeft er alleen naar gekeken en niks over gezegd, dus dat viel wel mee. Die van hem was zo half stijf tijdens het douchen. Ik wil het vanavond nog wel doen, maar ik weet nog niet wanneer het uitkomt. Misschien vanavond in bed als hij slaapt, maar weet ik nog niet.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 Sorry dat het zo lang duurde, maar het was er van de week niet van gekomen en was ik ook een beetje vergeten op welke topics ik nog 'moest  antwoorden

 

Namen veranderd ivm privacy

 

Reputatie 7
Badge +4

 Hoi @tim16 ,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer wel mooi dat je zo open bent met je broers.

 

dank je, maar dat valt niet altijd mee

 

En wat heftig dat je misbruikt bent.

dat is het zeker, dankjewel voor je steun

 

Knap dat je daar zo over kunt praten.

 

ik kan er eindelijk over praten, had ik dat maar gekund toen het nog bezig was

 

Om on-topic te blijven zal ik ook weer ff een ‘ruk rapport invullen. 😂

Ik heb deze tekst even 'geleend’ van @tim16  😁

 

Datum: 22-04-24, dus gisteravond

Was je alleen of met iemand erbij: met mijn vriendje

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 19:35

Waar heb je het gedaan: op het strand, bij laag water stonden wij met ‘onze paaltjes’ tussen de palen van de golfbrekers

Wat had je aan qua kleding: tshirt, hoodie, joggingbroek en boxer (boxer en jogging wel naar beneden😄) en natuurlijk hadden we ook sokken en schoenen aan, maar het was best koud aan m'n billen met de wind en ik had ook een splinter van die golfbreker in m’n kont gekregen en die heeft mijn vriendje er thuis in de douche uitgehaald en daar hebben we ons lekker opgewarmd

Ben je klaargekomen: ja, allebei na aftrekken en pijpen

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen hij om ongeveer 20.00 en ik een paar minuutjes later, btw het is geen druk strand, iig toen niet 

(spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: spuitend allebei

Wat heb je gedaan toen je klaar was: opgelikt en ingeslikt, nog wat gekust en toen zijn we verder ge-mountainbike-d, maar ik zat niet zo lekker door die splinter 😂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 4
Badge +3

Hé jongens ik was gewoon eens nieuwsgierig waar en wanneer jullie je voor het laatst hebben afgetrokken, je kunt het ook invullen als je het bv met een vriend gedaan hebt, gewoon om te weten waar ik toen was en wat ik deed.

Lengte slap en stijf: 14cm slap, 16cm stijf

Heb je schaamhaar: Nu niet, net geschoren

Leeftijd: 13

Datum: 23 april

Was je alleen of met iemand erbij: Alleen

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: 09:50

Waar heb je het gedaan: Slaapkamer

Wat had je aan qua kleding: Bloot

Ben je klaargekomen: Nee nog niet

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk:

Wat heb je gedaan toen je klaar was: 

 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

 

Nou voor deze keer dan eens 😉

Lengte slap en stijf:   6 en 14 ong 

Heb je schaamhaar: ja maar scheer ik

Leeftijd: 14

Datum: 23 april 2024

Was je alleen of met iemand erbij: alleen 

Hoelaat (tijdstip) ben je begonnen zo precies mogelijk: oef, 07:20

Waar heb je het gedaan: slaapkamer 

Wat had je aan qua kleding: nada

Ben je klaargekomen: ja

Zo ja hoelaat (tijdstip) ben je klaargekomen                (spuitend/druipend/droog) zo precies mogelijk: 07:24 denk ik. Ging in 'golfjes'. 

Wat heb je gedaan toen je klaar was: even nagenieten, uitrusten, douchen en in de kleren. 

 

 

Alvast bedankt ik ben heel nieuwsgierig naar de antwoorden . Graag gedaan hoor. 

 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer