Groetjes Ano00001111
Zeker, vooral ook geil via Snapchat...
- aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit -
Ik ben op mijn 14e bevallen van mijn dochter, en mijn zwangerschap was een bewuste keuze.
Raar? Nee want het is een bewuste keuze
Gr lisa
Ik ben op mijn 14e bevallen van mijn dochter, en mijn zwangerschap was een bewuste keuze.
Wow, dit is vroeg. Natuurlijk respecteer ik je keuze, maar mis je dan je tienerjaren niet waarin je zou kunnen uitgaan en fuiven?
Ik vind het zelf niet normaal als je jezelf niet leert te ontdekken. Ik was 13 toen ik een meisje leerde kennen en verliefd was op een avond lag ik in bed en dacht aan haar toen ik een erectie kreeg en voelde alvorens ik het besefte was ik aan het masturberen want ik was van waarom komt die omhoog maar het is normaal en bij de een gebeurt het vlugger dan bij een ander
ik ben zelf 14 en masturbeer al 2 jaartjes
Â
heel normaal voor je leeftijd
Â
XX lovely.girl
Wow, dit is vroeg. Natuurlijk respecteer ik je keuze, maar mis je dan je tienerjaren niet waarin je zou kunnen uitgaan en fuiven?
Is helemaal niet vroeg, en heeft ook niks met de rest te maken van je tienerja
Ik vroeg me af of het normaal is om te vingeren op mijn leeftijd? Ik ben 14 jaar oud
Mijn jongensvrienden zeggen ook de hele tijd dat ik het veel eerder had moeten doen maar ja het is normaal. Doe het niet omdat mensen zeggen dat je het moet doen maar als je zeker weet dat je het wilt. Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt gehad.
Dat is heel normaal ik begon er eerlijk gezegd al op mijn 12e mee, dus je hoeft je niet te schamen iedereen van jouw leeftijd doet het
Dat is heel normaal hoor!
Ik begon zelf ook jong, en dat is helemaal niet verkeerd!
Ik ben 13 jaar en ik masturbeer bijna elke dag ik geniet elke keer van. Ik begon toen ik 10 was. Geniet er maar van.
Ik trek me al af van men 12jaar en nu ben ik 17 en trek wel 3a 4 keer per dag als ik echt geil ben, ik spuit ook superveel en hard, echt geil om te zien.
harstikke normaal de meeste beginnen al op hun 12e volgens mij en soms ook eerder tip doe het niet te vaak want dat kan slecht zijn voor je penisÂ
,groetjes iemand anders
Is heel normaal. Bij mij begon het toen ik 7 was al fso dat ik er achter kwam dat het lekker voelde. Maar wist niet dat het masturberen was. Ik weet nog wel dat ik mn eerste x orgasme kreeg maar had nog geen zaad. Ik schaamde me en was bang dat iedereen aan me kon zien dat ik afgetrokken had. Maar toen ik wist dat niemand t aan je kon zien deed ik t vaker. Op gedachten en denken aan sex dingen met meisjes.Â
Eigenlijk is het vooral bijzonder dat we er nog zo'n ding van maken. Iedereen kan en doet dit vlgs mij. Dat er iets meer kon met dat fluitje merkte ik op mn 9e ofzo. Erecties waren er toen al wel. Maar iets meer doen en daarna klaarkomen was rond begin 12. Ik heb nooit zonder sperma ejaculaties gehad. Het begon ergens's nachts en het hele setje was meteen compleet zeg maar. En laten we eerlijk zijn, het is 1 van de fijnste dingen die je lijf je geeft. Hoewel ik
Groetjes liefs Tartan XÂ
Is heel normaal. Bij mij begon het toen ik 7 Â Ik schaamde me en was bang dat iedereen aan me kon zien dat ik afgetrokken had. Maar toen ik wist dat niemand t aan je kon zien deed ik t vaker.Â
Ik wou effe daarop reageren dat niemand het aan je kon zien als je het net gedaan had. Ik kan je wel vertellen dat als je naakt bent zeker ziet als je na een minuutje iemand tegen komt. Ik zit op een jongens internaat had mezelf klaar gemaakt en wou snel douchen liep in mijn blote kont naar de douches een paar meter verder. Kwam ik een schoonmaker tegen die daar was om te poetsen. Maakte die een opmerking was het  lekker jongen? Ik dacht huh zei wat bedoel je.. 🫨Hij wees naar mijn lul zag nu zelf dat ik nadruppeld een lange sliert sperma  uit mijn eikel. Hij moest lachen ja dat plus je piemel is best nog opgezwollen. Geeft niet zei die ..is normaal iedereen doet het aftrekken op zijn tijd
Â
Â
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.