Skip to main content

Weet iemand misschien manieren om te masturberen want ik heb al douchekop kussen rijden elektrische tandenborstel en makeup borstel en puntje van me tafel geprobeerd maar niks voelt fijn en ik kan geen vibrator ofzo kopen ivm me ouders dus pls tips om te masturberen clitorus stimuleren of g spot werkt ook niet borstel in me kutje ook niet en geen enkele jongen wilt seks op deze leeftijd (ben 13)

Zoek es in de Zoeken hier boven, dit is al veel besproken in het forum hier 

Zoek es in de Zoeken hier boven, dit is al veel besproken in het forum hier 

Ik heb gezocht maar kan niks anders vinden

Ik denk dat je vooral moet ontspannen en langzaam in de “mood” komen als je gaat masturberen en niet teveel focussen op te “moeten” klaarkomen. Mss ben je er nog niet klaar voor, geef het tijd

Een  banaan kan heel goed voelen maar dan moet je er eigenlijk wel een condoom omheen doen is schoner en soepeler condooms zijn wel makkelijker te verstoppen dan een dildo en een banaan valt niet op en er zijn echt wel jongens die seks willen maar maar lastig te vinden welke wel en niet als je een vriendje kan krijgen kan het waarschijnlijk veel makkelijker 

Tel op tril en tegen je clit

Onder de douch met je kont op de douchkop  gaan zitten

Ga is op de wasmachiene zitten

Bestel een speeltje online bij de kruidvat en kies voor de optie pakket ophalen in winkel (je haalt dan alleen een doos op bij de winkel, niemand die zie wat je bestelt hebt), moet je wel genoeg geld hebben

(Miss leuk. Als je 32 euro hebt voor je eigen plezier en 11,96  voor de toekomstige sex (veilig en prettig) https://www.kruidvat.nl/kruidvat-multi-speed-vibrator/p/6135778?_gl=1*15sn09b*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUtbyMfWQijP--EJHevE941sH-g2r-PXtUz4Kgm906Y6Ttd-HUi2jtAaAnlPEALw_wcB

Mag ik misschien weten hoe je je telefoon kan laten trillen want heb zelf een app dat me ouders kunnen zien wat ik instaleer dus k kan niks instaleren

gwn de trilstand, stille stand of geluid (wat je telefoon doet als je een berichtje krijgt)

Maar dat is maar heel even

Reageer