Masturberen tips

  • 29 January 2021
  • 5 reacties
  • 767 Bekeken

Badge

Heyy, 

Ik ben sinds een paar maand 14 

En ik masturbeer sinds ik eind 12 begin 13 was

Ik vind het alleen een beetje saai worden. Maar speeltjes bestellen kan niet, want ik wil dat mijn ouders er achter komen. Hebben jullie tips.

Ik ben een meisje trouwens. 

Xxx anoniem❤️


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb dat ook!! (ben 13)

Hi!

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Ik deed het eerst heel vaak. Nu alleen nog maar als ik er echt zin in heb.

Als Ik er dan Echt zin in heb ga ik zelf meestal verhalen lezen over sex(gay vind ik het best). Ondertussen  ga ik een beetje in mijn tepels knijpen, als ik dat een tijdje doe ga ik langzaam naar mijn vagina. Daar streel ik een tijdje over mijn schaamlippen. Vervolgens zet Ik een video aan waarin veel gekreund word. Dan pas ga ik naar mijn clit. Dan masturbeer ik net zo lang tot het hoogte punt. Soms stop ik vlak voor het hoogtepunt, dan wacht ik eventjes en ga ik daarna weer verder. Dat is ook heel lekker.

 

Ik hoop dat Ik een beetje heb kunnen helpen!

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf een jongen maar ik heb vernomen dat schuren over een kussen ook er lekker zou zijn(met je vagina natuurlijk)

Succes

Ik heb gewoon een seks speeltje bestelt op bol.com samen met iets anders en het laten bezorgen bij een afhaalpunt. Als mijn ouders dan zouden hebben gevraagd wat ik had gekocht had ik alleen het ‘normale’ ding laten zien. 

Badge

hai. ik zelf ga altijd op een kussen zitten een heen en weer bewegingen maken vind ik veel leuker!

Reageer