Beantwoord

masturberen tips?

  • 11 March 2020
  • 42 reacties
  • 22687 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi heeft iemand tips bij masturberen?(ik ben een meisje) het word een beetje saai namenlijk.

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 March 2020, 00:55

Bekijk origineel

42 reacties

Elektrische tandenborstel, als je een kopje hebt die je niet (meer) normaal gebruikt

Ik ben een jongen hoor maar als ik je zo hoor zou ik speeltjes gebruiken zoals een dildo of een vibrator en niet hele heftige eerst met rustige beginnen 

 

jongen hier, er word gezecht dat een straal van de douche heel erg fijn is, sommige mensen zeggen dat het juist fijner is dan vingeren

Reputatie 1
Badge

Onder de douche met een harde straal is heel fijn zou ik zeker doen als ik jou was

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Onder de douche met een harde straal is heel fijn zou ik zeker doen als ik jou was

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Hoihoi,

Met de douchekop kan inderdaad, maar kijk wel uit, de huid daar beneden is erg gevoelig en kan er niet tegen als je dit bv elke dag zou doen. Ook kost het behoorlijk veel tijd om met de douchekop tot een orgasme te komen, en gebruik je dus wel erg veel water. Wat je ook zou kunnen proberen is met een of 2 vingers van je linkerhand in je vagina op en neer gaan, en tegelijkertijd je clitoris kunnen stimuleren door er met je rechterhand overeen te wrijven.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

Badge

Hoi heeft iemand tips bij masturberen?(ik ben een meisje) het word een beetje saai namenlijk.

je zou uitdaging kunnen zoeken bij iemand die je vertrouwt, wat ook kan is eventueel met een jongen facetimen en dan over facetime of videocall masturberen. veel suc6!

Reputatie 3
Badge +3

Hoi heeft iemand tips bij masturberen?(ik ben een meisje) het word een beetje saai namenlijk.

probeer er de tijd voor te nemen ik speel altijd eerst een beetje met mezelf en als ik er lekker in zit begin ik met vingeren 

Reputatie 3
Badge +2

Heej, wat bedoel je met als ik met mezelf speel? miss kan ik dat ook doen

Badge

ik verveel me ook, gwn vingeren kan soms goed doen maar k geraak niet diep genoeg

ideeen?

Badge

Heej, wat bedoel je met als ik met mezelf speel? miss kan ik dat ook doen


met je zelf spelen is gwn een beetje strelen enzo en je moet gwn een beetje uitvinden wat je zelf leuk vind

Badge +2

ik ben een jongen en ik zal gewoon het ontdekken en als je vriendinnen hebt die da ook doen zal ik tips vragen en met een vibrator doen 

Badge

Keertje op een andere plek bv buiten, op de bank thuis, dat soort spannendere plekken 

 

En probeer het is met vriendinnen of doe dry huping dat kan ook heerlijk zijn

Hoi heeft iemand tips bij masturberen?(ik ben een meisje) het word een beetje saai namenlijk.

Je moet een ballon tussen je benen spannen en dan vingeren  of masturberen ( je moet de ballon niet te hard spannen anders knapt hij)

Luchtdruk vibrator is absoluut het beste wat er is🎉🎉 warme straal vd douche.. Veel glijmiddel of iets anders wat het glibberig maakt kan soms extra goed voelen.. Filmpjes erbij kijken etc of 1 hand gebruiken om met je vinger('s) in je vagina te gaan andere hand je klit stimuleren tot je vanbinnen en van buiten uuuhmm tja een gevoel krijg alsof je half spastisch word😂

Tja en sommige dingen moet je toch eerst iets ouder zijn... Maar dan zijn er weer tal van nieuwe dingen om uit te proberen 👍👍

En idd.. Samen met je vriendin als die dat ook geen probleem vind... Kan je mega veel ontdekken.. Vroeger ook gedaan... Maar ja 1 vind 't raar... Nou samen ontdek je meer als alleen..maar goed 't is wat je zelf interessant vind👍

Masturberen kan  heel erg lekker zijn

Er zijn 2 lekker spot

1 de clit dezen kan je stimuleren door er om en over heem te wrijven

2 de g spot deze zit in in de vagina  het voelt een beetje als een bultje en als je er over heen wrijft krijg je een fijn gevoel

Door g spot stimulatie kunen sommigen meiden ook squirte

En er zijn verschillende dingen die  je kan gebruiken om het lekkerder te maaken 

Bijvoorbeeld 

Vibrator en dildo  

Of de douche kop  of een elektrische tandenborstel  of achterkant  kam

Badge

Zo diep mogelijk vingeren 

Reputatie 2
Badge

ga op j buik liggen en duw met 2 soort van vuisten tegen je vagina tot een lekker gevoel.

 

Is dit raar????

Reputatie 7
Badge +5

Uhmm kan iemad uitleggen HOE je doet vingeren?? 

En waar is je klit??

 

Badge

Uhmm kan iemad uitleggen HOE je doet vingeren?? 

En waar is je klit??

kijk als je je vingers erin doet kan je bovenin je vagina een spiertje voelen dat moet je vingeren dan word het namelijk strakker je moet dan nog doorgaan zo kom je klaar

Reputatie 1
Badge

doe het met je voeten is geil

Gatver wie doet dat nou... er zitten heel veel bacteriën op je voet en je wil geen blaasontsteking of überhaupt een ontsteking!! Want dat krijg je daar wel van(dit is gewoon een waarschuwing voor iedereen die het doet/wil doen!!)

Reputatie 2
Badge +1

Ja met je voeten in je vagina. 

Badge

hooi, ik heb een vraagje.. 

als ik masturbeer voel ik helemaal niks, is dat raar?

ook als ik over m’n klit heenga, helemaal geen enkel gevoel…

laat maar, ik voel alleen pijn, en daarna als ik naar de wc ga doet het heel veel pijn

(ben 12 btw)

Badge

jongen hier, er word gezecht dat een straal van de douche heel erg fijn is, sommige mensen zeggen dat het juist fijner is dan vingeren

Ik ben zelf een meid. Hi. Maar ja hij heeft wel gelijk wij hebben een massage stand en is echt super chill alleen moet je niet de douche op warm zetten maar ook nii op koud dan ia het niet chill

Badge

Heyyy

Je kunt bv proberen seksverhalen te lezen, dat doe ik altijd en je kunt proberen zo lang mogelijk jezelf niet aan te raken ofzo. Of je kan proberen het uit te stellen, of proberen 2 keer achter elkaar te komen.

Groetjesss <3

Reageer