Vraag

Masturberen seksualiteit

  • 7 September 2020
  • 14 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik heb soms een heel klein beetje pijn aan mij pik als ik de voorhuid naar beneden doe is het normaal?? Als dat niet het geval is pls vertel me dan hoe je het moet oplossen


14 reacties

Dan kan het zijn dat je voorhuid te krap is of dat er iets is met het toompje. Heel veel weet ik hier ook niet van, maar ga sowieso ff langs de huisarts die kan je helpen en vertellen wat er moet gebeuren, want pijn is natuurlijk niet de bedoeling. Niet bang zijn, de huisarts ziet dagelijks mensen in zijn of haar praktijk met allerlei soorten klachten en daar hoort dit ook zeker bij. Niks om je voor te schamen dus.

Emmas peepshow pijn bij seks voor mannen

Badge

Hoe oud ben je als je onder de 14 bent hoef je je nog geen zorgen te maken ben je ouder dan 14 zou ik maar eens met je ouders praten I guese

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud ben je als je onder de 14 bent hoef je je nog geen zorgen te maken ben je ouder dan 14 zou ik maar eens met je ouders praten I guese

 


Ik  ben tussen de 15-10

Hi FNAFFAN,

kun je je voorhuid wel makkelijk naar beneden doen en lukt dat alleen als je piemel slap is of ook als ie stijf is?

Ik weet niet of je voorhuid nog vast zit aan het randje van je eikel of zit ie die al een beetje los? Dat je dat randje (helemaal) kan zien?


Mijn twin en ik deden al aftrekken toen we 10 waren en een keertje was bij ons het aan een gedeelte van het randje ons velletje los gegaan (das normaal , maar wisten wij niet)  en we hadden het aan mama laten zien, maar die zei dat ie rondom helemaal wel los zou gaan. Misschien doet dat bij jou pijn als je aan het aftrekken bent?

 

Of doet het pijn aan dat 'draadje’ aan de achterkant van je piemel. Dat toompje heet dat, wat aan je eikel vast zit. Soms is bij jongens dat toompje een beetje kort en kan het een beetje zeer doen. Als het erg zeer bleef doen kunnen ze (de dokter) dat soort van los maken en dan doet het geen pijn meer.

 

Ik lees het wel waar het pijn doet.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1


Ik begon ook al op die leeftijd en het zit nog wel vast

HI FNAFFAN,

 

ok, lekker toch, maar waar doet het precies pijn in /aan/bij je piemel?

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1


Is moeilijk uit te leggen het is zegmaar echt in me lul

Hi FNAFFAN,

 

ah ok, ik ga er ff over nadenken en je later nog iets sturen, want we moeten nu eerst eten.

 

Tot later.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1


Ok thanks bro

Hi FNAFFAN,

 

sorry we waren pas laat thuis, we aten bij vrienden en toen had ik eerst nog wat geskypet en een ander topic (wat allemaal meer tijd kostte dan ik had gedacht) gedaan.

Maar wat ik nog wilde vragen is: wanneer je die pijn voelt.

Kan dat bij elke keer dat je je voorhuid naar beneden doet gebeuren of is het pas als je aan het aftrekken bent en dat lekkere gevoel krijgt dat je alleen dan gelijk daarbij/na die pijn voelt?

Je bent nog jong, dus grote kans dat je nog geen sperma hebt en dat je dan een 'droog orgasme’ (klaar komen zonder sperma) hebt, misschien voel je dat?

Zou dat kunnen?

 

Ik lees het wel en dan zien we wel weer verder :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1

 -onnodige quote verwijderd-


Nee als ik ga masturberen dan voel ik het een beetje in het begin en daarna niet

Hi FNAFFAN,

 

ok, hmmmm, tsja, wat nu?

 

Misschien staat er iets op de site van sense, kijk ff via het linkje of je iets herkent:

https://sense.info/nl/seks/seksuele-problemen/pijn-tijdens-seks/pijn-tijdens-de-seks-jongens

 

Die hele site is trouwens wel nice, check 'm helemaal ff:

https://sense.info/nl/

 

Ik hoor het wel weer :grinning:

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1

thanks👌😁

Reageer