Vraag

masturberen plekjes?

  • 6 May 2020
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een vraagje. 

Ik hoor vaak dat het masturberen helemaal geweldig kan zijn en dat je er zo echt achterkomt wat je lekker vind... Maar nu doe ik het wel eens, maar alles wat ik probeer is of niet prettig of het levert niks op. Heel soms denk ik ban oh misschien is dit hem, maar na een paar seconden voelt het al weer "normaal" en dus echt lekker masturberen lukt mij dus nooit... heeft iemand dit ook of heeft iemand het plekje of dingetje voor mij? Het liefst zonder speeltje ofzo...


1 reactie

Afbeelding verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. regel 10.

 

Hoi Annoniem10 10,

Ik zie op je profiel dat je een meisje bent. Ik ben zelf een jongen maar ik zal je vertellen wat ik weet.

Het plekje dat de meeste meiden fijn vinden om aan te raken als ze bezig zijn, heet de clitoris. Dit wist je waarschijnlijk al wel, maar alsnog. De clitoris bevindt zich boven aan je schaamlippen en het is een soort bolletje dat een heerlijk gevoel kan geven als je de juiste techniek gebruikt. Waar de clitoris zich bevindt is in de foto die ik heb toegevoegd te zien. (Als het forum deze foto om een of andere reden verwijdert, kun je het altijd zelf nog opzoeken door clitoris op te zoeken op google. Dan krijg je ook zo’n plaatje)

Wat de juiste techniek is, is voor iedereen anders, en dit moet je zelf uitproberen. Misschien kun je het ook al eens proberen om een vinger in je vagina te steken, als dit lukt. Als je dit doet, terwijl je je clitoris tegelijkertijd streelt, zou dit wel eens een heel lekker gevoel kunnen geven.

Ik hoop dat ik je te hulp hebben kunnen staan en je een goed advies heb kunnen geven. Veel succes en veel plezier!

-T

Reageer