Hoii
Ik ben nu op vakantie maar ik wil ook graag masturberen. Alleen weet ik niet wanneer want ik slaap met mijn broertje op 1 kamer. En we zijn eigenlijk altijd met iedereen in het huisje. Weet iemand wanneer ik kan masturberen?
Groeten Anoniem
Hoii
Ik ben nu op vakantie maar ik wil ook graag masturberen. Alleen weet ik niet wanneer want ik slaap met mijn broertje op 1 kamer. En we zijn eigenlijk altijd met iedereen in het huisje. Weet iemand wanneer ik kan masturberen?
Groeten Anoniem
Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij zijn/gaan de scholen weer beginnen
Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij zijn/gaan de scholen weer beginnen
Verschilt voor het zuiden, midden en noorden
zuiden is afgelopen maandag begonnen
midden begint morgen
noorden heeft nog een week vakantie
en
mss als je ouders en broertje naar de supermarkt gaan ofzo en jij wilt niet mee, dan kan je het doen
en als er echt 0 momenten zijn waarop jij alleen bent, mss toch ff wachten tot de vakantie voorbij is
heb zelf geen andere oplossing!
xx
In Belgie pas op 1 september……..
Onder de douche of zo?
In Belgie pas op 1 september……..
op zaterdag??
Verschilt voor het zuiden, midden en noorden
zuiden is afgelopen maandag begonnen
midden begint morgen
noorden heeft nog een week vakantie
en
mss als je ouders en broertje naar de supermarkt gaan ofzo en jij wilt niet mee, dan kan je het doen
en als er echt 0 momenten zijn waarop jij alleen bent, mss toch ff wachten tot de vakantie voorbij is
heb zelf geen andere oplossing!
xx
Oh ja was ik even vergeten
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.