Vraag

Masturberen op vakantie

  • 19 July 2023
  • 12 reacties
  • 860 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo!!!!!

Ik ben nu al even op vakantie en heb ook al een tijdje niet meer afgetrokken waar kan ik dit het beste doen ?

Groetjesssss

 


12 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ergens als je naar een toilet gaat

Reputatie 3
Badge +3

Of als je ergens alleen slaapt in de nacht gewoon rustig en niet te veel geluid maken

Reputatie 7
Badge +17

Douche of toilet is het makkelijkst lijkt me. Of als het kan in bed.

Reputatie 1
Badge

Hey thx voor jullie reacties maar als ik naar een wc/douche ga wat moet ik dan met sperma als ik klaar kom

 

Reputatie 3
Badge +3

@Randomguy doorspoelen of door de douche in het gootje laten mee nemen

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Randomguy,

 

als ik op een camping onder de douche aftrek probeer ik sws al niet tegen de muur te spuiten (wat niet altijd lukt, maar ja), want als ik alleen sperma op de vloer spuit doe ik het zo met mijn badslipper wegpoetsen, want ik ga liever niet met mijn hand over de vloer, omdat ik dat 'vies’ vindt.

Op de muur wel soms met mijn hand als er sperma van mezelf op zit. Thuis is makkelijker, want dat heb je gwn dat je een slang met douchekop hebt die je eraf kunt halen, maar op de camping meestal zo'n vaste douchekop...dus eigenlijk moet je van tevoren ook een beetje bedenken waar je naartoe spuit hè.

 

Je kunt ook wc papier of keukenpapier in je tas stoppen en meenemen als je gaat douchen. Dan worden je handen niet vies en kun je alles netje opruimen, maar dan moet je ook een plastic zakje meenemen om dat papier in te doen, want anders loop je een beetje voor schut als met een handvol plakkerig papier uit het douchehokje stapt 😅

Nou bedenk ik net een nog makkelijkere oplossing en als je toch een plastic zakje bij je hebt kun je je piemel er ook instoppen voordat je gaat spuiten 😋

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik doe eigelijk wat @tim16 zegt en de tips van @MickeyMouse zijn ook wel handig om het sperma weg te krijgen.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Randomguy ,

 

oh soms hebben ze ook van die vloertrekkers hangen bij de douches en die zijn ook wel handig, want dan kun je en de muur en de vloer schoon vegen. Ik laat dan altijd wel het water eerst ff aan staan, dan spoelt alles lekker weg. Dan de kraan uit doen en alles droog trekken hahaha

Nog een tip: gebruik die trekker ook om die hendel van de douchekraan mee open te zetten en dicht te doen, want zelf heb je dan meestal droge kleren aan en met die stok wordt je zeker niet nat, omdat je lekker ver van de douchestralen af staat

 

Maar vaak zijn die vloertrekker al in 2-en gebroken of liggen ze op het dak of buiten omdat er altijd mensen zijn die het leuk vinden om ze kapot of weg te maken…..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Randomguy Onder de douche spoel ik het altijd weg. Op het toilet spuit ik gewoon in wc papier.

@MickeyMouse heb jij zoveel cum dan dat je een vloertrekker nodig hebt? 😂

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

hahaha, nou het is niet dat mijn sperma tot bovenaan de plinten staat, maar soms vliegt het overal (6-8 straaltjes ofzo) en met zo'n trekker kun je makkelijk die hele vloer schoon trekken als overal wat ligt…..en die douches waar ik het meeste douche liggen vlak bij een strandje dus er ligt ook vaak en snel zand, dus ff schoonmaken kan dan geen kwaad

Die afvoer ligt onder de achterwand, dus met alleen trekken met die trekker is het lastig omdat ik niet door die achterwand heen kan lopen...

Meestal duw ik dan tegen die trekker, dus is het eigenlijk geen trekker meer….

Ik ben eigenlijk de trekker achter de duwer 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Haha, duidelijk. Een hoop geruk en daarna een hoop getrek dus. 😂

Maar het is idd wel zo netjes om de boel een beetje opgeruimd achter te laten.

Reputatie 7
Badge +5

Ik moet het wel in de tent doen want ik zit op een naturistencamping en de douches hier zijn open dus geen hokjes zeg maar en hier is het gemengd douche

Reageer