Vraag

masturberen op vakantie


Reputatie 2
Badge +3

Ik ben dus op vakantie en ik slaap met mijn zus op een kamer en ik wil graag masturberen. Kan dit of is dit raar. En wat Zouden jullie doen?


Dit topic is gesloten

61 reacties

Badge

onnodige quote verwijderd 


Voordat jullie naar bed gaan kleden jullie je toch om neem ik aan. Doe dit zodanig dat mocht ze dit willen zien ze kan meekijken. Ga gewoon rukken en net voordat je klaarkomt stop je en ga je weer verder enz... 

Reputatie 2
Badge +3

We kleden dus niet ter gelijker tijd om dus dat kan niet maar wat kan ik doen als ze slaapt of nog niet slaapt?

Badge

onnodige quote verwijderd 


Als jij echt erachter wil komen wat je zus er van vindt, zou ik een beetje geluid maken als ze nog wakker is. Een tip ga geen dingen doen bij haar doen als ze slaapt en dus zonder toestemming of iets

Reputatie 2
Badge +3

Ja snap ik ga ik niet doen, Ik laat haar met rust, 

maar heb je nog een lekkere manier om te masturberen. Dus niet standaard saai met rechterhand normaal rukken?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

je andere hand gebruiken kan al ooit een hele verandering opleveren. Ook kun je 2 handen gebruiken tegelijk of afwisselen

 

Reputatie 2
Badge +3

Oke ga ik proberen!

Reputatie 7
Badge +6

Hallo,

 

door steeds maar 1 zin te schrijven, die steeds aan elkaar gericht is, begint dit topic een chat te worden. Anderen voelen zich daardoor minder welkom om mee te schrijven.

Willen jullie erop letten dat het geen chat wordt? Zie forumregel 8: 

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

 

Groetjes Mariska / De Kindertelefoon

Badge

onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge +3

Ik ga eigenlijk altijd later slapen dus de eerste werkt niet en ik begrijp niet precies wat je met de tweede bedoeld kan je dat beter uitleggen?

Badge

Ik ga eigenlijk altijd later slapen dus de eerste werkt niet en ik begrijp niet precies wat je met de tweede bedoeld kan je dat beter uitleggen?

Als zij nog niet slaapt gaan rukken ofzo of naakt voor de staan ofzo 

Dit topic is gesloten door De Kindertelefoon vanwege regel 

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. 

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen.

 

Groeten, 

Anne - De Kindertelefoon