Vraag

masturberen op het schooltoilet

  • 14 April 2022
  • 4 reacties
  • 730 Bekeken

Badge

ik zat net op het toilet en iemand begon te hijgen en kreunen, doen mensen dit echt op school wcs?!?!!?!?!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Kan.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ken persoonlijk geen mensen die dit doen en ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt, maar er zijn inderdaad mensen die dit erg spannend vinden en dit daarom doen. 

Reputatie 7
Badge +2

Ik ken niemand die dezelfde doet, maar het kan . Sommige mensen doen dat. Ze vinden het geil en leuk. Nou, ik weet niet eens hoe je moet masturberen. Tja... Maar ga je dit aan iemand vertellen ??? Of blijf het helemaal geheim ??? Ik zou het niet eens weten als ik iemand betrapt. 

 

Emma

Badge

ja dat kan kinderen doen het vaker! 
 

ik heb het zelf een keer gedaan op mijn school maar verder nooit meer. Een hele goeie vriend van mij zat naast mij op de wc ik hoorde hem het doen. Hij hijgde en je hoorde hem de beweging maken met z’n lul. Het was rustig op school en wij waren de enige want de rest had allemaal gym en de docenten een vergadering dus eigenlijk had hij van niemand last. Aan het einde vroeg hij om wc papier hij deed net alsof hij had gepoept maar ik zij toen ik het via onder gaf jij hebt gerukt he? Hij gaf het toe .

(tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens onnodige seksuele details)

Reageer