Skip to main content
Vraag

Masturberen op een 14 jarige leeftijd?

• June 30, 2025
  • 7 reacties
  • 421 Bekeken

Anoniemrandompersoon

Hoi

Ik ben 14 jaar en ik heb zo’n 3x gemasturbeerd. Ik vind het heel fijn, maar heel vaak denk ik dat dat raar is voor iemand die 14 is. Daarom probeer ik het zo min mogelijk te doen. Is voor een 14 jarig meisje die bijna 15 is het normaal om al te masturberen?

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 30, 2025

Hoi anoniemrandompersoon

Ik ben 14 en doe het minimaal elke dag dus het is niet fek als je het doen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 30, 2025

Helemaal niet raar maar juist gezond en ontspannend. Geniet er maar fijn van.

• June 30, 2025

Hoi ik ben 12 en doe het soms ook. Volgens mij begint het tussen 8-12 jaar! Dus misschien ben je zelfs een beetje laat ermee. Ik snap je gevoel wel. Ik voel me erna altijd schuldig terwijl er niks mis mee is! Blijf gewoon maar doen, hoor!

Groetjes Ducklover27 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 30, 2025

Er is helemaal niks mis mee! Het is zelfs gezond, want je laat stress in je lichaam vrij, en het is gewoon lekker😉

Groetjes Lupus

Bron: https:/sense.info

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 30, 2025

Niks mis mee, geniet ervan. Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 30, 2025

Hoi

Ik ben 14 jaar en ik heb zo’n 3x gemasturbeerd. Ik vind het heel fijn, maar heel vaak denk ik dat dat raar is voor iemand die 14 is. Daarom probeer ik het zo min mogelijk te doen. Is voor een 14 jarig meisje die bijna 15 is het normaal om al te masturberen?

Neejohh k doe t ook bijna elke dag s toch gewoon lekker

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 1, 2025

Hey. 

Het is zeker niet raar plus het is jou lichaam dus als jij het fijn vind moet je het doen sommige meisjes en jongens worden er rustig van dus doe wat je zelf fijn vind 

Forum|alt.badge.img+4

Ik ben een jongen van 12 en ik masturbeer ook al best wel vaak.