Vraag

masturberen onder bureau

  • 20 May 2023
  • 15 reacties
  • 541 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 89 reacties

Hallo

Ik wil graag tijdens het studeren van stoetsen masturberen maa mijn penis is te groot en als ik dat doe zit ik met mijn hand tegen de onderkant van mijn bureau heeft er iemand tips om er bv voor te zorgen da mijn penis minder in erectie komt te staan waardoor ik kan masturben onder mijn bureau 


15 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Zorgen dat iemand hem inde the Bureau kan zuigen

 

Reputatie 1
Badge +4

Kan niet

Reputatie 7
Badge +9

heel slecht idee. ik zou het niet doen.

Reputatie 1
Badge +4

Waarom niet

Reputatie 7
Badge +9

Waarom niet

Je gaat je aftrekken, in de klas. Niemand zit te wachten op iemand die naast hun zit aftetrekken.

+

Waarom niet gewoon thuis. Dit is wel een beetje raar.

Reputatie 1
Badge +4

Ma da bedoel ik thuis onder mijn bureau tijdens het studeren 

Reputatie 7
Badge +5

Benen ver uit elkaar en dan naar voren en achteren trekken dus zeg maar naar de muur en  weer naar je toe

Reputatie 7
Badge +9

Ma da bedoel ik thuis onder mijn bureau tijdens het studeren 

Ga dan gewoon iets naar achteren zitten🤦‍♂️

Reputatie 7
Badge +17

Een in hoogte verstelbaar bureau kopen. Of, zoals benebird zegt, je stoel wat naar achteren schuiven. Niet zo moeilijk toch?

Reputatie 1
Badge +4

Ma da bedoel ik thuis onder mijn bureau tijdens het studeren 

Ga dan gewoon iets naar achteren zitten🤦‍♂️

Ma dan kan ik niet meer lezen wat er in mijn boek staat 

Reputatie 7
Badge +17

heeft er iemand tips om er bv voor te zorgen da mijn penis minder in erectie komt te staan waardoor ik kan masturben onder mijn bureau 

Minder geil worden of zo.😂

Maar verder gaat je pik gewoon stijf worden als je gaat rukken. Daar kun je niet zoveel aan doen.

Wel knap dat je geil kunt worden van schoolboeken. Lukt mij nooit😂

Reputatie 7
Badge +9

Ma da bedoel ik thuis onder mijn bureau tijdens het studeren 

Ga dan gewoon iets naar achteren zitten🤦‍♂️

Ma dan kan ik niet meer lezen wat er in mijn boek staat 

Bro... pak je boek met één hand. Pak je penis met je andere. En gaan met die banaan😝

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kobe,

 

ik zet mijn bureaustoel dan gewoon wat lager…..en mijn boek of scherm van mijn laptop wat meer rechtop

 

Wel knap dat je geil kunt worden van schoolboeken. Lukt mij nooit😂

uhm, mijn aandacht ligt na een minuutje ofzo toch iets meer bij mijn piemel dan bij mijn boek en schoolwerk….

 

O ja, misschien nog een tip, spuit niet zoals ik dan tegen de onderkant van je bureau…...het kan voor verrassingen op je bureaustoel en vloer zorgen voor als je na het rukken weer terug komt in je kamer...of voor de hulp of je moeder als die ff in je kamer komt om iets op te ruimen ofzo

Sperma is ook gevoelig voor de zwaartekracht 🤔😂 kijk maar in je natuurkunde boek (als je uitgerukt bent)  of doe thuis een proefje, zoals ik (onbedoeld) heb gedaan en niet één keer, tsja, er stroomt meer bloed naar je piemel dan naar je hersenen en daarom heb ik het wel eens vaker gehad, denk ik

 

Btw @Kobe , ik heb zo'n gat voor snoeren door te doen in mijn bureau…..alleen dat zit meer aan de achterkant van mijn bureau, dus dan heb je weer een ander probleem 🤣

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird,

 

Je gaat je aftrekken, in de klas. Niemand zit te wachten op iemand die naast hun zit aftetrekken.

hahahahaha, dat heeft een jongen in mijn klas op de basisschool wel eens gedaan hoor

 

Btw, lekker nummertje in je handtekening:

Motivatie voor de sportschool : https://youtu.be/54P-uSJji2A 

 

Rechtstreeks opgenomen uit het heelal ofzo….ik snap die motivatie voor de sportschool wel...om iemand z'n nek om te gaan draaien ofzo 😂, maar wel toch mooi 83K views

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @benebird,

 

Je gaat je aftrekken, in de klas. Niemand zit te wachten op iemand die naast hun zit aftetrekken.

hahahahaha, dat heeft een jongen in mijn klas op de basisschool wel eens gedaan hoor

Nou ik hoef het niet hoor😂

 

Btw, lekker nummertje in je handtekening:

Motivatie voor de sportschool : https://youtu.be/54P-uSJji2A 

 

Rechtstreeks opgenomen uit het heelal ofzo….ik snap die motivatie voor de sportschool wel...om iemand z'n nek om te gaan draaien ofzo 😂, maar wel toch mooi 83K views

heel mooi inderdaad, christian ronado suuuiii.

 

83k views is inderdaad bizar voor dit. Maarja. Internet am i right..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

 

Reageer