Skip to main content

Hey ik ben een meisje van 15 (laatst jarig geweest!) en ik heb laatst een keer aan zelfbevrediging gedaan. (vingeren) Ik had eerder al gevraagd over hoe dit moet etc. en ik heb het geprobeerd. Ik vond dit eigenlijk niet perse heel fijn ofzo, eigenlijk voelde ik niet zo veel. Later heb ik nog geprobeerd om 2 vingers te gebruiken maar dat voelde ik ook niet zo goed, ik vond er eigenlijk niet zo veel aan.

 

Weet iemand hoe je dit opwindender kunt maken ofzo?

 

Groetjes slay_all_day!!

Hoiiii,

Dat komt misschien omdat je niet nat bent. Je zou wat dingen in gedachten kunnen hebben of rustig beginnen en langzaam aan meer uittrekken en harder gaan.

Groetjes, justGhast


Ik heb precies hetzelfde. Vingeren voelt niet fijn maar als ik een kussen gebruik om te schuren. Of een tandenborstel dan krijg ik wel een lekker gevoel. Mischien moet je dat proberen?


Ik heb precies hetzelfde. Vingeren voelt niet fijn maar als ik een kussen gebruik om te schuren. Of een tandenborstel dan krijg ik wel een lekker gevoel. Mischien moet je dat proberen?

Ja ik kan het proberen alleen, hoe gebruik je een tandenborstel?


Om te vingeren moet je goed nat zijn en meer gevoel heb je bij je klit vingeren 


Reageer