Vraag

Masturberen met vrienden, tips?

  • 14 March 2023
  • 6 reacties
  • 643 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey ik ben 13 en ik doe aan vingeren ez. Ik wil dit graag met vrienden doen maar ik weet niet goed hoe. Wand ik praat daar nooi echt over en om dan te vragen zullen we bij mij thuis vingeren. Dat is ook weer zo wat. Dus help me pls

Thx xxxx


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dan zul je er toch eerst een gesprek over moeten beginnen. Je zou kunnen vragen of zij het ook wel eens doen. Houd er wel rekening mee dat niet iedereen er op zit te wachten daar over te praten.

En het is ‘masturberen’ btw. 😉

Badge

Hey ik ben 13 en ik doe aan vingeren ez. Ik wil dit graag met vrienden doen maar ik weet niet goed hoe. Wand ik praat daar nooi echt over en om dan te vragen zullen we bij mij thuis vingeren. Dat is ook weer zo wat. Dus help me pls

Thx xxxx

Misschien kan je eerst het hebben over Mastruberen:

eerst vraag je bijvoorbeeld; Mastrubeer(en) jullie/je  ?

daarna als ze ja zegt kan je er miss over praten 

(als ze nee zegt kan je miss zeggen van ; het is echt fijn je moet het echt een keer doen ‘ of ‘ vragen gwn vragen of ze het samen wil doen ‘ als ze dat nie wil kan je zeggen dat het een grapje was )

dus als ze wel Mastrubeert kun je gwn een beetje er over praten en zeggen van ;

heb je het een keer met iemand gedaan

of 

ik heb een keer gehoord dat andere het samen met hun vrienden deden .

Reputatie 4
Badge +4

Is het niet raar om dat te vragen want ben pas 13.

Reputatie 4
Badge +4

Ik wil het wel graag maar ik weet niet of mensen het al doen.

Badge

Is het niet raar om dat te vragen want ben pas 13.

Nee heel veel mensen doen het op die leeftijd al .miss kan je als ze vragen van ‘ nee , jij ? ‘ dat je gwn zegt van nee ik ook nie en als ze ja zeggen dat je zegt ja ik ook 

Begin gewoon over seks of beffen en vingeren enzovoort en vraag of je vriendin of ze graag eens zou willen gebeft worden of gevingerd als ze ja zegt zal ze vanzelf geil worden en kan je voorstellen om het bij haar te doen en jij bij haar. ik doe dit al sinds ik 9 was let mijn bff en we hebben er nog steeds geen spijt van we doen het nog altijd en zijn nu 15 en 14.

Reageer