Vraag

masturberen met vriend

  • 8 March 2022
  • 6 reacties
  • 1220 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 10 reacties

Dit is een vragenlijst voor aftreken met vrienden 

leeftijd en geslagt:

1.ben je ooit op zijn lichaam klaargekomen ?

2.heb he hem ooit afgetrokken ? 

3.heb je ooit zijn sperma op gelikt ?

4.waar treken jullie vaak samen af ?

5.ooit elkaar anaal gevingerd of geneukt ?

6.ooit aan zijn ballen gelikt ?

7.ooit klaar gekomen op of in zijn kont ?

8.ooit elkaar een uitgekleed of gestreeld over elkaars lichaam ?

9.ooit naakt op elkaar gaan liggen ?

10.ooit met iemand van het andere geslacht gevingert ?

11.hoe lang treken jullie samen af doen jullie snel snel of pakken jullie veel tijd ervoor met uit kleden voorspel strelen…

dat was de vragenlijst dankuwel


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

leeftijd en geslagt: 16 - Jongen

1.ben je ooit op zijn lichaam klaargekomen ? Ja, vaak op zijn gezicht maar soms wilde hij dat ik op zijn buik kwam.

2.heb he hem ooit afgetrokken ? Ja, was de eerste keer heel raar en vreemd. Maar het is nu heel normaal en hij geniet er van.

3.heb je ooit zijn sperma op gelikt ? Jap, van zijn buik af of als ie kwam in me mond

4.waar treken jullie vaak samen af ?Op onze slaapkamers, soms douche

5.ooit elkaar anaal gevingerd of geneukt ? Hij heeft mij 1x anaal gevingerd, maar dat vonden we maar niks. dus nooit meer gedaan

6.ooit aan zijn ballen gelikt ? Jap, zelfs in me mond gehad

7.ooit klaar gekomen op of in zijn kont ?  Nee

8.ooit elkaar een uitgekleed of gestreeld over elkaars lichaam ?  Jap, vaak trek ik zijn broek naar beneden en hij die van mij. Soms knijpen we in elkaars ballen met broek aan. 

9.ooit naakt op elkaar gaan liggen ? Nee

10.ooit met iemand van het andere geslacht gevingert ? Nee

11.hoe lang treken jullie samen af doen jullie snel snel of pakken jullie veel tijd ervoor met uit kleden voorspel strelen… Ligt eraan. We doen het niet vaak, maar als we het doen nemen we vaak de tijd. Eerst in ballen knijpen, dan langzaam met hand in de broek. Aftrekken en dan uitkleden etc. 

Badge

leeftijd en geslagt: 16 - Jongen

1.ben je ooit op zijn lichaam klaargekomen ? Ja, vaak op zijn gezicht maar soms wilde hij dat ik op zijn buik kwam.

2.heb he hem ooit afgetrokken ? Ja, was de eerste keer heel raar en vreemd. Maar het is nu heel normaal en hij geniet er van.

3.heb je ooit zijn sperma op gelikt ? Jap, van zijn buik af of als ie kwam in me mond

4.waar treken jullie vaak samen af ?Op onze slaapkamers, soms douche

5.ooit elkaar anaal gevingerd of geneukt ? Hij heeft mij 1x anaal gevingerd, maar dat vonden we maar niks. dus nooit meer gedaan

6.ooit aan zijn ballen gelikt ? Jap, zelfs in me mond gehad

7.ooit klaar gekomen op of in zijn kont ?  Nee

8.ooit elkaar een uitgekleed of gestreeld over elkaars lichaam ?  Jap, vaak trek ik zijn broek naar beneden en hij die van mij. Soms knijpen we in elkaars ballen met broek aan. 

9.ooit naakt op elkaar gaan liggen ? Nee

10.ooit met iemand van het andere geslacht gevingert ? Nee

11.hoe lang treken jullie samen af doen jullie snel snel of pakken jullie veel tijd ervoor met uit kleden voorspel strelen… Ligt eraan. We doen het niet vaak, maar als we het doen nemen we vaak de tijd. Eerst in ballen knijpen, dan langzaam met hand in de broek. Aftrekken en dan uitkleden etc. 

Tnx voor te andworden en hoe  isdepersoon waarme je rukt ? En om de hoeveel tijd ?

Reputatie 2
Badge +1

Tnx voor te andworden en hoe  isdepersoon waarme je rukt ? En om de hoeveel tijd ?

Wat bedoel je met de eerste vraag? Denk 1x in de maand soms 2x. 

 

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Badge

Tnx voor te andworden en hoe  isdepersoon waarme je rukt ? En om de hoeveel tijd ?

Wat bedoel je met de eerste vraag? Denk 1x in de maand soms 2x. 

 

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Is de persoon waarmee je rukt een beetje sex istis in het dagelijkse leven of totaal niet en was je er van verast dat die dan ineens samenwou rukken

Reputatie 2
Badge +1

 

Ik was wel heel erg verbaasd. Want hij is best wel onzeker over zijn piemel. Tijdens het zwemmen ooit kreeg hij een stijve omdat hij met zijn lul langs mij ging ofzo en dat zag ik. En daar schaamde hij zich heel erg voor. Ik heb toen gezegd dat dat niet uitmaakte. En dat ik ook een stijve heb omdat ik zijn stijve zag door zijn onderbroek. Hij zag toen ook mijn stijve. En ineens laat hij zijn handoek zakken. Later bij zijn huis vroeg hij of hij ook die van mij mocht zien en ja toen begonnen we langzaam met uitkleden en aftrekken enzo

onnodige quotes verwijderd- De Kindertelefoon

 

Reputatie 2
Badge +1

@JorK Wat doe jij allemaal tijdens het rukken met je vriend??

Reageer