Masturberen met poep

  • 24 March 2023
  • 5 reacties
  • 1019 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Vaak actief
  • 299 reacties

Ik heb een rare vraag. 

Masturbeert (of masturbeerde) iemand ooit met poep?

Zoja hoe en hoe voelt het? 


5 reacties

Ik zou het niet aanraden in poep zitten allerlei bacteriën waar je ziek kunt van worden en ontstekingen kan van krijgen je lag natuurlijk doen wat jij wil ik ben zelf een meisje en vind plassen erg geil en plas altijd tijdens het masturberen dus ben de laatste om te zeggen dat je het niet mag doen maar in tegenstelling tot poep kan plassen geen kwaad aangezien plas steriel is als het net je lichaam verlaat dus je kan er niet ziek van worden en geen ontstekingen van krijgen en het werkt als natuurlijk glijmiddel en het ruimt ook veel gemakkelijker op niemand die het merkt en dat kan met poep ook niet.

Reputatie 7
Badge +4

@Girlypower ik was ook niet van plan hetzelf te gaan doen. Vroeg het me alleen af. 

Badge

Heyyy 

Zelf vind ik het fijn om poep over mijn vagina te smeren en dan een beetje plassen met de vibo van me ma erbij dan squirt ik zo hard echt heerlijk 

 

Opletten met poep op en in je vagina hier kan je ondermeer zware blaasontstekingen van krijgen poep bevat namelijk veel slechte bacteriën. Plassen kan zoals Girlypower reeds zegt totaal geen kwaad ik plas zelf ook altijd kleine beetjes als ik masturbeer zoals veel meisjes. Ik plas meestal eerst een klein beetje in mijn onderbroek is superlekker om dan te vingeren.

Reputatie 2
Badge

ik smeer gewoon nergen poep

Reageer