Vraag

Masturberen met mijn broer

  • 15 May 2019
  • 3 reacties
  • 3022 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was aan het masturberen in mijn kamer. Mijn oudere broer kwam mijn kamer binnen want hij wou met mij gamen. Maar ik was aan het masturberen. Het keek en vroeg of hij mee kon doen. Ik kon lastig nee zeggen. Dus uiteindelijk hebben we met zijn 2'en gemasturbeerd in mijn kamer.

Is dit normaal? Zijn we nu homosexueel stel? Ben ik homosexueel?
Ik wil graag hulp

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Iedere jongen of Man masturbeert weleens samen hoef je geen homo voor te zijn. Soms trekt de een de andere af.
Ik was 11 jaar en mijn broer van 17 jaar toen sliep in mijn kamer wegens dat zijn slaapkamer laminaat gelegd moest worden. Hij masturbeerde elke dag wel dacht hij dat ik al sliep. Ik vond het best geil als hij zaad spoot op de laken.
Ik keek dan stiekem snel hoeveel het was als hij dan. Aan het douchen was. Een keer ik was 12 vertelde hij hoe ik me moest aftrekken . Ik deed het dan ook direct en hij zei zo gaat je ekker afrukken toen hij me vaker betrapte.
ja
Ja dat maakt je wel een homo, maar het is ook incest, het is beter om dat niet te doen.
Hoi

Op een moment dat je masturbeerde, kwam je broer de kamer binnen. Hij vroeg of hij je mocht vergezellen, waarop jij je gedwongen voelde om daarmee in te stemmen.

Het gebeurt wel vaker dat personen zich samen bevredigen, terwijl ze zich eerder aangetrokken voelen tot een ander geslacht. Dit maakt je niet per se homoseksueel. Heb je inmiddels spijt van het incident met je broer?

Jij hebt het volste recht om het masturberen met je broer te weigeren. Bij twijfels of gemengde gevoelens kan het verstandig zijn om er nog even over na te denken, en eventueel het voorstel af te wijzen. Je broer zou je beslissing hierin moeten respecteren.

Groetjes
Kenshin

Reageer