Skip to main content

ik zou graag een keer willen masturberen met iemand op het internet

liever iemand van mijn leeftijd 15

weet iemand hoe ik dat kan vragen 

Is heel geil, heb ik ook wel eens gedaan maar wees wel voorzichtig.


Op discord zijn er servers waar je mensen kan vragen om samen te masturberen


Hey, ik ben 15 en ik zit met hetzelfde probleem, ik vind het spijtig dat je op het forum geen vragen kan stellen om bijvoorbeeld samen af te spreken maar never mind. Je kan dat proberen via Snapchat en blijkbaar ook via Discord maar de begrijp ik niet. Hopelijk meer mensen die ons kunnen helpen? (Kan misschien iemand een stappenplan maken ofz ?)


snap vertrou ik niet meer en discord geen idee, is dat niet voor te gamen samen? Een stappenplan zou top zijn met de plus en min punten


Hey, ik ben 15 en ik zit met hetzelfde probleem, ik vind het spijtig dat je op het forum geen vragen kan stellen om bijvoorbeeld samen af te spreken maar never mind. Je kan dat proberen via Snapchat en blijkbaar ook via Discord maar de begrijp ik niet. Hopelijk meer mensen die ons kunnen helpen? (Kan misschien iemand een stappenplan maken ofz ?)

kan wel je moet alleen de work around kennen


weet iemand welke servers je daarvoor kan gebruiken dan?


Op discord zijn er servers waar je mensen kan vragen om samen te masturberen

is dit niet illegaal sinds ik minderjarig ben


Hey, ik ben 15 en ik zit met hetzelfde probleem, ik vind het spijtig dat je op het forum geen vragen kan stellen om bijvoorbeeld samen af te spreken maar never mind. Je kan dat proberen via Snapchat en blijkbaar ook via Discord maar de begrijp ik niet. Hopelijk meer mensen die ons kunnen helpen? (Kan misschien iemand een stappenplan maken ofz ?)

kan wel je moet alleen de work around kennen

wat voor workaround dan ??


Hallo allemaal,

willen jullie er rekening mee houden dat er geen illigale tips of iets in die trant gedeeld mogen worden op het forum van De Kindertelefoon?

Zie forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Mocht je de forumregels nog eens na willen lezen, klik hier.


@Jesse9 ik denk dat je je er gwn bij neer moet leggen dat dit forum geen datingsite is. Op andere apps kan het wel maar pas heel erg op met dingen sturen naar random mensen online. Je weet nooit wie er achter een account zit.


@Jesse9 ik denk dat je je er gwn bij neer moet leggen dat dit forum geen datingsite is. Op andere apps kan het wel maar pas heel erg op met dingen sturen naar random mensen online. Je weet nooit wie er achter een account zit.

ja weet ik een vriend van me zei ja het kan wel mr is gwn dom(ik was niet van plan om het te doen)


Reageer