Skip to main content

masturberen met beste vriendin

• January 2, 2025
  • 5 reacties
  • 1378 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy ik ben een meisje van 14 jaar ik masturbeer  hele vaak en vind dat heel geil mijn vriendinnen vinden dit raar maar ik zou het best een keer met hun willen proberen is dit raar?

5 reacties

• January 2, 2025

Welnee masturberen is niet raar. maar ze moeten het wel willen natuurlijk. Je zei al dat je vriendinnen niet zovaak masturberen als jij, misschien moet je eens een hintje opgooien en ze uithoren over hoe vaak zij het doen. en dan vragen of ze ook zo geil vinden. en samen is toch altijd leuker!

Gw praten over seks enz en masturberen 

Ja jongens zijn er in t algemeen wel open over 

Dus ja gwn er over praten en anders zeg je na zo'n gesprek ik ga ff vingeren ofzo maar ja moet je ze wel vertrouwen je wil niet dat zo'n verhaal je school door gaat

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 22, 2025

Helemaal niet raar.  Het gebeurt vaak dat jongeren met vrienden/vriendinnen masturberen.  Ik hoop dat het je lukt om hen te overtuigen.  Succes!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Hoihoi, ik zou zeggen vind vriendinnen of vrienden natuurlijk die dezelfde mening delen en waarbij het dus niet zo snel awkward word als je erover begint.

• April 24, 2025

Het is niet raar maar als zij het we raar vinden moet je dat niet met hun samen gaan doen