Vraag

masturberen meisjes

  • 7 February 2020
  • 6 reacties
  • 906 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een vraag ik ben 14 jaar en ik vraag me af vanaf welke leeftijd meisjes masturberen want bij mij in de klas 2 vwo zeggen alle meisjes dat zen geen. Schaamhaar hebben en niet mastureberen vanaf welke leeftijd geinen. Meisjes te masturberen en schaamhaar te krijgen


6 reacties

Reputatie 3
Badge

op vwo heb je vaak van dat soort types die denken dat dat slecht is ( ik doe zelf vwo ) maar de meeste doen het inderdaad niet ( vingeren/aftrekken ) maar schaamhaar hebben ze vast wel hoor

Reputatie 2
Badge

Je hebt schaam haar al vanaf je 10e en die vingeren echt wel

Geloof me meisjes vingeren zeker wel op die leeftijd. Ik ken meisjes die hun clit zowat kapot wrijven zo vaak doen ze het

Hoi,

Ik ben 14 en k zit in 2 vwo. Ik heb schaamhaar en ik masturbeer ook.. Ik denk persoonlijk dat ze liegen omdat ze bang zijn om zegmaar ‘de andere/vreemde’ in de groep te zijn. Als de ene zegt dat ze geen schaamhaar heeft en niet masturbeert dan doet de 2e dat ook en dan de 3e ook. 

ze hebben sowieso allemaal schaamhaar en ik denk dat de meeste wel masturberen.

Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen,

Xx Anoniempje3 

Hahaha xD natuurlijk doen die meisjes dat wel! En schaam haar, dat hebben ze waarschijnlijk ook, ik had het al vanaf mijn 10e! Ik vind mastruberen niet zo fijn ofzo, ik doe het soms

Badge +1

Ik ben nu 13 en zit in 2 VWO geen idee of de meiden in m’n klas al schaamhaar hebben en of ze al masturberen, maar schaamhaar hebben ze wss wel hoor! Ik had t sinds ik 10-11 was! De meeste meisjes hebben dat wel. En ik masturbeer sinds ik begin 12 ben. Hun hebben dat wss ook wel een keer gedaan

Reageer