Skip to main content

Hoi, ik masturbeer en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie fijn vinden tijdens het masturberen, want daar ben ik zelf nog niet echt achter. Wat vinden jullie echt top en wat gebruiken jullie? Moet je om te masturberen ongesteld zijn eig? Groetjes van mij

Hey een klein beetje plassen is echt top tijdens het masturberen en geeft echt fijn gevoel en is ook heel geil om te doen vooral als je het in je onderbroek doet Ik gebruik eigenlijk alleen mijn vingers en mijn handen om te masturberen ik wrijf altijd over mijn vagina en clitoris tot ik klaarkom echt vingeren dus met mijn vingers in mijn vagina gaan vind ik minder leuk en kom ik niet van klaar maar doe ik soms ook wel eens soms rijd ik ook met mijn blote vagina op een oude knuffel tot ik klaar ben gekomen maar een klein beetje plassen doe ik altijd ook als ik,op,een knuffel rijd. Plassen is niet raar of vies maar net heel seksueel en geil en veel meisjes plassen als ze masturberen sommige meisjes zoals ik vinden het geil andere vinden het vies dat maakt iedereen voor zichzelf uit ik kan alleen maar zeggen dat het superlekker is en er zijn wel meer meisjes op dit forum die ook altijd plassen tijdens het masturberen.


Bedankt, iemand meer tips, Wat gebruiken jullie bijvoorbeeld? Ik heb alleen m'n vingers gebruikt maar zijn er nog andere geile voorwerpen of technieken om te masturberen


hi, 

je hoeft zeker niet ongesteld te zijn om te mastruberen, juist een beetje vies lijkt mij. 

je moet voor jezelf ontdekken wat fijn voor jou voelt, je kan zelf iets gebruiken zoals een satisfyer. maar ook bepaalde voorwerpen wat je in je vagina kunt doen, (begin klein), zoals om te beginnen een stift/pen, daarna misschien een borstel. PAS OP! dat er geen kleine stukjes op iets aanzit wat los kan gaan en in je vagina kan blijven!!! 


Reageer