Skip to main content

Hey,  ik ben een meisje van 12, en heb vandaag voor de eerste keer gemasturbeerd, is het raar dat ik dit nu al doe? Het voelde eigenlijk niet speciaal hoe komt dit?

Hopelijk krijg ik antwoorden xx.

Het is zoiezo niet raar dat je het nu al doet en misschien als het niet speciaal voelde is het niks voor jouw?  En wat wil jij dat speciaal is bij het masturberen?


Hey is zeker niet raar maar heel normaal dat je dat doet als meisje dat het niet speciaal aanvoelde komt misschien omdat je het deed zonder dat je er echt zin in had of omdat je dacht dat het raar was. Als je masturbeert is het de bedoeling dat je er ook zelf zin in hebt en vooral dat wat je doet lekker aanvoelt. Probeer volgende keer eens gewoon je volledige vagina te strelen en vooral je clitoris het knobbeltje helemaal bovenaan je vagina veel meisjes denken bij masturberen dat je met je vinger in je vagina moet gaan terwijl het net belangrijk is van je volledige vagina te strelen  je merkt zelf wel wat voor jou lekker aanvoelt en eenmaal je de juiste plekjes heb gevonden kan je ook proberen om klaar te komen door snellere bewegingen te maken . Zorg ook dat je opgewonden genoeg bent voor je dit doet zodat je vagina nat genoeg is anders voelt het ook niet lekker aan  je kan desnoods ook een klein beetje in je onderbroek plassen als je geil bent en dan gewoon met je hand in je onderbroek gaan en met je vagina beginnen te spelen dan lukt het vanzelf wel om geil te worden. Klinkt misschien raar maar veel meisjes plassen een beetje als ze masturberen omdat het als natuurlijk glijmiddel werkt en door het plassen veel lekkerder aanvoelt dan zonder plassen ik doe het zelf ook altijd.


Reageer