Vraag

masturberen (meisje)

  • 13 March 2022
  • 2 reacties
  • 249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben  een meisje van 13 jaar en wil masturberen maar vingeren bij mij doet pijn en vind het geen fijn gevoel weet iem iets wat iedereen in huis heeft wat als speeltje gebruikt kan worden


2 reacties

Ik zou zeker geen dingen in je vagina stoppen die daar niet voor zijn bedoeld. Je loopt het risico dat het wondjes en infecties veroorzaakt maar ook dat het afbreekt en/of je het er niet meer uitkrijgt. Dat lijkt mij een bijzonder ongemakkelijk doktersbezoek.

Sowieso zou ik geen speeltjes gebruiken totdat je je eigen lichaam een beetje kent en normaal kunt masturberen. Echt niet te snel naar die toys grijpen. Dat kan later altijd nog.

Masturberen is voor iedereen weer anders. Probeer je eigen lichaam te verkennen. Probeer verschillende dingen. Je hoeft er niet per se ín als je dat niet prettig vind. Zoek gewoon je gevoelige plekjes op. Dit kan vanbinnen maar ook gewoon van buiten. Begin gewoon met clitorale stimulatie en kijk eventueel daarna verder als dat goed gaat.

Reputatie 1
Badge

Hoi Anoniempjenogwat

Masturberen is niet dingen in je doosje stoppen!! Probeer s alleen je vingers met wat spuug. En dan alleen er over heen wrijwen. Of met de achterkant van elektrische tandeborstel

Reageer