Masturberen, maar ben christelijk.

  • 3 April 2013
  • 36 reacties
  • 13647 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoihoii,

ik ben meisje van 15 jaar..
ik zit met een probleem, want ik masturbeer mezelf..

dat is niet erg, zegt iedereen dan.. het is gezond, niet slecht blabla..
dat weet ik nu well, xD

ik zoek alleen maar tips om te stoppenn.
voor mezelf, maar ook voor mijn vriend.
hij bevredigt zichzelf ook, en wil er oook mee stoppen wat hij is ook christelijk..

dus, wie kan ons helpenn?

Enn, zijn er nog meer christelijke meiden (& evt. ook jongens) die met het zelfde probleem zitten. Reageer alsjeblieft, en vertel wat je doet om het tegen tegaann.

xx Lydiaa.


36 reacties

waarom wil je stoppen dan, omdat je christelijk bent? Als dat de reden is ga ik er niet eens op in...

Beste Lydia 

zoek afleiding als de drang komt om je te masturberen ga naar een ruimt waar ook andere mensen zijn.
ga anders christelijke muziek luisteren en leg je problemen bij god neer hij wil je echt helpen


god bless you

Ten eerste ik ben ook christelijk en tja iedereen doet het wel ik heb me ook afgevraagd of het vekeerd is want ja god heeft ons ook zo geschapen maar mis hier wat tips 

probeer aan dingen te denken op dat moment wat nergens op slaat een tafel ofz 

je kan er met je ouders over praten 

en je hoeft je niet te schamen dat sws niet 
Heeeu,
Als ik jou was zou ik lkkr doorgaan! Niks verkeerd! Bn ook christelijk!
Xx
Mensen, Jeez. Wat een vooroordelen over christenen hier... ik zie het zo:
- Als haar geloof een beweegreden is om te stoppen met masturberen dan is dat schadelijk voor niemand en mag ze lekker doen wat ze wil.
- Als ze later haar kinderen zou verbieden te masturberen, ontneemt ze hen hun vrijheden, en DAN mag je haar wel corrigeren - maar dan nog is het wel even normaal om gewoon respectvol te blijven...
Badge

Ik vind het echt raar hoe iedereen hier op elkaar reageert man ik ben ook christelijk maar heozo gaan ze helemaal zeggen dat God niet bestaand als zij er wel in gelooft en dat het de wereld uit zou moeten, beetje respect mag ook wel (ookal is deze topic super oud moest er ff uit) 

Badge

btw respect naar de genen die wel normaal reageerden 

Ik weet niet of er een god is . En of hij echt zegt of je niet mag masturberen . Het gekke is als ik niet masturbeer ik natte dromen heb.  Anonymous heb je als is dagen dat je genoeg afleiding heb en niet masturbeert? Wat doe dat met je dan ?

Reputatie 6
Badge +12

Yo @Timotje en @OkayImFine. Dit topic is 8 jaar oud… alle accounts zijn verwijderd

Reputatie 1
Badge +1

Je moet niet denken dat andere kinderen die christelijk zijn dit niet doen. Iedereen doet dit ook als ze zeggen van niet en ze heel hard beginnen te lachen ofzo. Laat je niet stoppen omdat het niet zou mogen. Ik bedoel je mag ook niet een zak chips voor het eten opeten nou doe ik ook weleens (misschien rare vergelijking:))

Reputatie 6
Badge +12

De persoon die dit gemaakt heeft is weg zijn account is niet meer

Reageer