Vraag

Masturberen maar bang dat zus het hoort

  • 7 January 2023
  • 16 reacties
  • 1109 Bekeken

Badge

Hallo 

 

Ik ben een miesje van 15 en zou graag eens masturberen maar ben bang dat mijn zus mij zal horen omdat ik bij haar in de kamer slaap 

 

Heeft iemand tips 


16 reacties

Als je het echt heel graag wil doen en het niet uit maakt als je zus thuis is kan je het misschien proberen als ze slaapt, of als het bijvoorbeeld midden in de nacht is. Ik denk dat het dan wel handig is als je zo min mogelijk geluid maakt.

 

Anders kan je het eventueel proberen als je zus niet in de kamer is of helemaal niet thuis is, anders bijvoorbeeld op de wc als het rustig is in huis.

 

Succes!

Reputatie 7
Badge +19

je kunt het ook in de badkamer doen

Badge

Dankje voor de tips

 

Hey masturberen kan gewoon overal zolang niemand het maar ziet of hoort je kan ook gewoon je hand in je onderbroek doen je hoeft er niet helemaal naakt voor te zijn ik doe het soms stiekem voor tv onder een dekentje.

Je kan het gewoon in de badkamer/wc doen

Reputatie 1
Badge +4

Ik zou het gewoon doen want zij gaat da ook doen of doet dat al en als ze jou hoort kun je mischien ook samen doen kan spannend zijn 

Reputatie 7
Badge +15

Toilet of badkamer, als zijj zlaapt , of nog beter helemaal nie thuis is, en trouwens, zij doet dit vast ook!!!!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quote verwijderd-

 

Ik weet zelfs zeker dat zij dit ook doen ;) * doet 

 groetjes….

 

@Mij_niet_gezien ❤️💙💜

Badge

@Mij_niet_gezien ze doet het denk ik nog niet ze is 13 

Reputatie 1
Badge +1

@anoniem meisje er bestaat wel een kans als ze dit doet dit is namelijk de leefijd waar de meeste beginnd

Reputatie 2
Badge +1

@Mij_niet_gezien ze doet het denk ik nog niet ze is 13 

13 jarige masturberen gemiddeld elke dag

Reputatie 1
Badge +1

@anoniem meisje ik denk als je zusje miss zelfs met hetzelfde probleem zit als jij

Reputatie 3
Badge +1

heyy ik begon toen ik acht was dus er is idd wel echt een kans dat ze het zelf ook doet, en als je een deur dichtdoet of ergens anders heengaat denk ik dat het wel goed moet komen:)

groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Doe het gwn wanneer je zus er niet is?

 

Je zus doet het heus ook wel hoor misschien afspreken om het gewoon samen te doen of het bij elkaar doen.

Reputatie 2
Badge +1

Mss es met haar dr over praten? Anders  opt toilet of op de douche? Buiten kan ook spannend zijn

Reageer