Skip to main content
Vraag

Masturberen lukt niet zo

• June 22, 2026
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haii

Ik wil gaan masturberen maar lukt nie zo, 1 keer eerder geprobeerd.

Toen ben ik er mee gekapt omdat k kreeg geen orgasme dus werd beetje saai. Heeft iemand tips?

XXX

5 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik kan je niet echt tips geven omdat ik weet niet of je een meisje of jongen bent

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Geen tijdsdruk natuurlijk, je moet jezelf wel vermaken natuurlijk. Ontspan jezelf door bijvoorbeeld een warme douche te nemen. Stop als het saai wordt, dan probeer je het een andere dag gwn nog een keer.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 22, 2026

Als het saai is en niet lekker zou ik stoppen 

je hoeft ook niet perse in het gaatje, erlangs friemelen en wrijven is ook lekker. En je moet ontspannen en de tijd nemen en wat ook helpt is je fantasie

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 22, 2026

Ik kan je niet echt tips geven omdat ik weet niet of je een meisje of jongen bent

Ik ben een meisje

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 22, 2026

Hoi 

als eerste moet je weten dat het echt niet altijd hoef te lukken om een orgasme te krijgen. Vaak als je het wil forseren lukt het ook niet. 

maar evt nog wat tips

• gebruik een beetje fantasie doe alsof jouw vingers die van bijv een knappe jonge og meisje zij 
  • probeer evt als het lukt glijmiddel. Voelt heel apart en kan de eerste keren fijn zijn. 

• douchestraal als je onder de douche sta zet de straal een op je geslachtsdeel en gebruik daarna je vingers
  • ga zonder onderbroek op je kussen ‘rijden’ 
  • Zet een spicy🌶️ nummer of audioboek aan terwijl je bezig bent
  • proveer eens een anders standje. Denk aan op je kniën of in de kleermakers zit of met je hoofd over je bed heen.

hopelijk heb je hier iets aan.