Skip to main content

Hoi, Ik ben 14 jaar en wil graag masturberen ik probeer het al weken maar het lukt niet om nat te worden en te vingeren heeft iemand tips? 

@Dilla 

Hey meissie..

Dan zou ik echt naar de dokter gaan .✅️

Je kunt glijmiddel gebruiken als je niet nat gaat worden.

Stukje wetenschap 🤐Als je opgewonden bent, gaat er bloed naar de genitaliën. Voor vrouwen betekent dat dat de clitoris en de vulva opzwellen, en de vagina daarop reageert door zichzelf te voorzien van natuurlijk glijmiddel. Het gevolg: de vagina wordt vochtig, dankzij de Bartholini-klieren.

Normaal worden meisjes nat als ze geil zijn.  Bij  jongens komt er  dan voorvocht uit de penis.  Ik heb mijn stief zusje wel eens naakt gezien zij mij ook trouwens. Ik kwam haar dus tegen op de gang  op weg naar de badkamer . Zeker weten  had ze gevingerd  want de schaamlippen waren zeiknat en de clitoris hard. Plus ze had een vibrator in haar hand bewijs genoeg .😋Ik zei lekker een orgasme gehad ? Wat ben jij een een vies mannetje zeg zei ze verontwaardigd  ha ha😂

hee, ik ben 13 en ik masturbeer ook al een tijdje (ik ben een meisje). je hoeft er niet gelijk in, de eerste weken ben ik mijn klit gaan stimuleren waardoor ik klaarkwam. om nat te worden kan je het best beginnen met over je borsten/bovenbenen/dijen strelen om vervolgens rustig te beginnen.

ik hoop heeeel erg dat je hier iets aan hebt!! als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen!

groetjes lola ✌🏻

Reageer