masturberen leuker maken

  • 25 April 2023
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

Badge

wat kan ik doen om vingeren leuker te maken  ben een meisje


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Gebruik eens een iets om er in te stoppen. Haarborstelhandvat oid. Action heeft een 3 potig massage ding dat enorm trilt....kost 3 euro.....mn zusje van 13 heeft er zo te horen veel plezier mee

Reputatie 7
Badge +7

Gebruik eens een iets om er in te stoppen. Haarborstelhandvat oid. Action heeft een 3 potig massage ding dat enorm trilt....kost 3 euro.....mn zusje van 13 heeft er zo te horen veel plezier mee

Dit soort dingen zijn niet ervoor bedoeld. En die dingen kunnen ook vast te komen zitten. En ze zijn niet goed voor je lichaam. Vingeren is heel natuurlijk maar dingen in je stoppen zou ik maar niet doen.

@annefleur Probeer het eerder met je vingers te doen of met de douchekop sproeien tegen je vagina aan. 

Gebruik eens een iets om er in te stoppen. Haarborstelhandvat oid. Action heeft een 3 potig massage ding dat enorm trilt....kost 3 euro.....mn zusje van 13 heeft er zo te horen veel plezier mee

@annefleur  deze tips zou ik als ik jou was niet overnemen! Het is echt niet goed om iets in je vagina te stoppen wat daar niet hoort en ook niet voor gemaakt is. Je kan infecties krijgen als die spullen niet goed schoon zijn en zo en als het te scherp is ook wondjes.

Wat @Ik_wil_anoniem_blijven al zegt probeer eens meer te doen met je vingers en douchekop zou ook kunnen idd haha

Reageer