Skip to main content

ik heb een vraag.

Ik vinger soms mezelf en elke keer als ik denk dat ik klaar kom word het net een beetje te intens.

En stop ik weer omdat ik niet goed weet wat ik eraan kan doen.

Iemand tips?

Hmm miss schoon maken ofzo (sorry heb geen idee ben meisje)


* ik kom nooit echt klaar ik stop al daar voor 


* ik kom nooit echt klaar ik stop al daar voor 

Same hier. Altijd voor het hoogtepunt stop ik, want het voelt te intens.. ik kan dan gewoon niet doorgaan ofzo.


hoi ik ben een tijdje inactief geweest hier even voor Anonymous ik ben een meisje sorry als dit gemeen klinkt dit is alleen om het even duidelijk te maken

 


* ik kom nooit echt klaar ik stop al daar voor 

Same hier. Altijd voor het hoogtepunt stop ik, want het voelt te intens.. ik kan dan gewoon niet doorgaan ofzo.

ik kom zeg maar wel klaar maar een stuk minder vaak dan dat ik zou willen omdat het soms te intens word zoals ik al zei


Gewoon doorgaan tot je komt. Je zal er echt geen spijt van hebben😉


Gewoon doorgaan tot je komt. Je zal er echt geen spijt van hebben😉

Denk je echt dat dat gaat werken want geloof me ik heb het al vaker zo geprobeerd.


Denk je echt dat dat gaat werken want geloof me ik heb het al vaker zo geprobeerd.

Je kan er alleen achter komen door het zelf te doen. Dus ja misschien gewoon het advies opvolgen?


Kan het proberen je weet maar nooit misschien lukt het wel

 

  • onnodige quotes verwijderd KT-

* ik kom nooit echt klaar ik stop al daar voor 

Same hier. Altijd voor het hoogtepunt stop ik, want het voelt te intens.. ik kan dan gewoon niet doorgaan ofzo.

ik kom zeg maar wel klaar maar een stuk minder vaak dan dat ik zou willen omdat het soms te intens word zoals ik al zei

Tip, ik heb dat gehad bij het aftrekken. Maar gwn doorgaan en oefenen, steeds een beetje  verder gaan.


dankjewel #WiebenIk ik heb het gisteren geprobeerd en het lukte dus bedankt.

en voor de mensen die dit nu lezen, je mag nog steeds tips geven hoor> 😀


Reageer