Masturberen & Klaarkomen

  • 19 December 2022
  • 3 reacties
  • 440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Alles wordt enorm gewaardeerd! 

Hallo mensen van het forum! Ik heb nogal een probleempje en ik zou het erg waarderen als er iemand zou willen luisteren en misschien mij uit de brand zou kunnen helpen! Ik zou het echt enorm waarderen! Jongens en meisjes zijn beide prima! Als je iets weet wat zou kunnen helpen, hoor ik het graag!

Ik ben een jongen, 16 jaar en ik masturbeer regelmatig. Het is nogal moeilijk uit te leggen, dus ik hoop dat iemand het begrijpt! Ik ben erg nieuwsgierig rond het gebied van masturberen. Telkens als ik denk even te willen masturberen, dan voelt het maar voor een korte tijd fijn en mijn orgasmes zijn lekker, maar niet echt overtuigend lekker, als je snapt wat ik bedoel. Ik wil graag echt iets waar ik van kan geniet, iets waardoor ik even mijn gedachtes aan de kant kan zetten en echt zachtjes kreunen omdat het zo fijn voelt.

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar toch blijft het maar matig voor mij. Zijn er toevallig mensen die mij kunnen helpen? Ik zou het echt enorm waarderen! Als je tips hebt, laat het alsjeblieft weten! Ik zou het echt enorm waarderen! 

Alvast bedankt! Hopelijk gaan mensen dit lezen! 💌


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heb je edgen als eens geprobeerd? Dat is het klaarkomen steeds uitstellen. Sws de tijd er voor nemen. Als ik even snel ruk is het ook veel minder lekker dan wanneer ik er veel langer over doe. Je zou ook nog een speeltje zoals een fleshlight kunnen proberen.

Heb je edgen als eens geprobeerd? Dat is het klaarkomen steeds uitstellen. Sws de tijd er voor nemen. Als ik even snel ruk is het ook veel minder lekker dan wanneer ik er veel langer over doe. Je zou ook nog een speeltje zoals een fleshlight kunnen proberen.

Ik heb dit wel eens geprobeerd, maar vaak faal ik en kom ik per ongelijk klaar! Mensen zeggen wel om te blijven oefenen, maar bij mij lukt het gewoon niet en voelt het niet fijn genoeg, als je snapt wat ik bedoel. Graag zou ik een speeltje willen gebruiken, maar mijn ouders hebben toegang tot de post en mijn bankrekening, dus ik zou het niet kunnen halen zonder dat iemand het door heeft.

Badge

een tip is gwn soms het met iemand samen te doen dan kan je ook aan elkaars penis zitten en elkaar aftrekken.

 

*Deze tekst is aangepast door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reageer