Zijn er andere kinder(jongens en meisjes) die ook tijdens de schoolweek masturbeert?
Ja joh zo veel. zonde om het alleen in het weekend of vakanties te doen
Ja tuurlijk
Ik word niet alleen in het weekend geil, dus ja masturberen is zeker iets dat ik in een schoolweek doe.
100% alleen weekend is te lang wachten voor mij haha
Ik doe het 6 keer per week
niet alleen in het weekend
:)
Ik doe het gewoon elke dag soms meerdere keren per dag.
Jahoor, wem niet?!
En jij?!!!
Mij_Niet_Gezien
In het weekend vaak wel vaker dan 1x per dag keer trouwens
Heeeel vaak
Jahoor, wem niet?!
En jij?!!!
Mij_Niet_Gezien
Ja hoor ik doe soms ook door de week maar ben soms wel moe op school dan
Ja,
vaak als ik doordeweeks aan het leren ben en het saai word heb ik d’r wel zin in
Ik doe het zelf ook doordeweeks, niet elke dag. Het lijkt me lastig om te wachten tot het weekend, maar dan is het vast lekkerder omdat je zolang hebt moeten wachten.
Ik ben orgasme verslaafd al zeg ik het zelf. Mijn sex organen zijn op het hoogtepunt van functioneren tot een leeftijd bij mannen van 40 jaar ...dan neemt het geleidelijk af het aantal zaadlozingen zegt mijn vader.
Ik ben vaak naakt dus ook als ik zit te studeren..ga je gauwer aan je penis zitten. Als ik me niet goed kan concentreren daar ik geil wordt trek ik me af. Ik laat het zaad gewoon op het laminaat. Een uurtje verder weer trekken en een orgasme. Dan voor de laatste keer bij 4 uur studie me een ejaculatie gunnen. Geloof me maar jongen dat er wel een paar eetlepels sperma ligt op de vloer. En laat dan op dat moment je pa , broertje , zusje etc effe binnen stormen om een pen te lenen. Tuurlijk ruik je sperma en spot je dat witte slijm spul op donkerbruin laminaat.
Kan niet zolang wachten tot het weekend is haha.. door de week dus ook wel aantal keer
ja
waarom zou het een weekendbezigheid zijn dan?
Hey, een heel eerlijk antwoord is, al zou ik willen, alleen in het weekend dat vind mn lichaam niet genoeg 🤭en ik zou dat soms inderdaad wel willen. De aandrang is af en toe wel vervelend. Maar verder, doordeweeks voelt het net zo fijn als in het weekend
Liefs, Tover xxx
Ja ik trek bijna elke dag af.
Ik ben sowieso als ik bij mijn moeder en stiefvader ben bijna de hele dag naakt, dus wordt ik ook sneller geil. Als ik me dan verveel, als ik aan het leren ben ofzo dan ga ik ff aftrekken en dan kom ik ook klaar en dan ga ik weer door met leren terwijl mijn penis nog wat nat is van mijn vocht
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.