Vraag

masturberen jongen

  • 3 March 2023
  • 4 reacties
  • 302 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben zelf een jongen van 13 en masturbeer regelmatig, maar het begint saai te worden steeds op en neer, het volgende heb ik al geprobeerd: op mijn zij, op mijn rug, staand, zittend, op de wc.  Ik heb ook ooit geprobeert om tegen een knuffel aan te rijden en voor te stellen dat het iemand is, maar dat deed best

pijn :( 

 

Hebben jullie nog tips/spannende pleken & manieren

En kunnen jullie uitleggen hoe je tegen een knuffel aan kunt rijden?

 

Groetjes, mij 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hier staan wat tips

Je kan ook nog edgen proberen. Dan ga je rukken tot je voelt dat je bijna klaarkomt. Dan stop je en laat je het gevoel wegzakken en ga je weer door. Dat moet je een paar keer herhalen. Je komt dan veel lekkerder en harder klaar.

 

Badge

Hier staan wat tips

Je kan ook nog edgen proberen. Dan ga je rukken tot je voelt dat je bijna klaarkomt. Dan stop je en laat je het gevoel wegzakken en ga je weer door. Dat moet je een paar keer herhalen. Je komt dan veel lekkerder en harder klaar.

 

dat heb ik al een paar keer gedaan (is echt super lekker), heb je ook tips om tegen een kussen/knuffel aan te rijden?

Reputatie 7
Badge +17

Met een knuffel heb ik ook wel eens gedaan. Ik ging dan op m’n rug liggen en met de knuffel langs m’n lul wrijven zeg maar.

Badge

Met een knuffel heb ik ook wel eens gedaan. Ik ging dan op m’n rug liggen en met de knuffel langs m’n lul wrijven zeg maar.

Ga ik proberen thx

Reageer