Vraag

masturberen is lekker maar lekkere gevoel gaat weer weg...

  • 30 July 2023
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

Badge

hooii!!

ik ben een meisje van 14 en ik masturbeer al ongeveer een half jaar. sinds een maand voelt het ook echt lekker en na een tijdje masturberen krul ik een beetje op, maar kom ik nog niet klaar. het lekkere gevoel gaat dan na dat ik een beetje opkrul ook gelijk weer weg en dan kan ik weer opnieuw beginnen.  is dit normaal, hoe zorg  ik dat ik wel klaarkom en dat het lekkere gevoel wel blijft? 


4 reacties

Ben je zeker dat je niet klaarkomt dan aangezien je zegt dat je opkrult want het klopt ook dat je na het klaarkomen het lekkere gevoel verliest ? Ben je ooit al klaargekomen omdat  je zegt dat je nu niet klaarkomt ? Ik ben zelf een meisje van 13 kan alleen maar klaarkomen als ik expres kleine beetjes plas terwijl ik masturbeer misschien kan je dat eens proberen ? Ik plas meestal eerst een klein beetje in mijn onderbroek op het moment dat ik geil ben en masturbeer dan met mijn hand in mijn nat geplaste onderbroek door dat mijn kutje dan extra nat is van mijn  plas kom ik heel snel klaar. Je kan ook op een knuffel of beertje  rijden tot je klaarkomt is ook heel lekker zeker als je er een klein beetje op plast. Plassen is niet raar of vies maar seksueel heel opwindend.

Badge

@Tweety 

ik ben niet zeker dat dat geen klaarkomen is, want ik ben nognooit echt klaargekomen denk ik dus. want het is wel lekker maar dat gevoel is niet zo lekker dat ik kreun enzo gwn ja  het is toch anders ofzo. thanks voor de tips

@gwn.iemand  Misschien heb je net als ik dat kleine beetje extra opwinding nodig van kleine beetjes te plassen om kunnen klaar te komen anders lukt het mij ook niet om klaar te komen en net door het plassen voelt  elke aanraking veel intenser aan. Ik zal het even proberen uit te leggen als ik niet plas voelt het ook wel heel lekker aan maar dan geraak ik zeg maar niet op het punt dat ik moet bereiken om echt kunnen klaar te komen en daardoor stop ik dan met masturberen omdat het dan na een tijdje minder en minder lekker wordt en ik dan weet dat het toch niet lukt. Veel meisjes plassen expres kleine beetjes als ze masturberen omdat het dan extra intens aanvoelt en ook omdat plas als natuurlijk glijmiddel werkt. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

Badge

hooii!!

ik ben een meisje van 14 en ik masturbeer al ongeveer een half jaar. sinds een maand voelt het ook echt lekker en na een tijdje masturberen krul ik een beetje op, maar kom ik nog niet klaar. het lekkere gevoel gaat dan na dat ik een beetje opkrul ook gelijk weer weg en dan kan ik weer opnieuw beginnen.  is dit normaal, hoe zorg  ik dat ik wel klaarkom en dat het lekkere gevoel wel blijft? 

 

1. Probeer het op een rustige vertrouwde plek ( weet niet waar je het meestal doet)

2. Zorg dat je ontspant..

3.  Probeer te experimenteren 

 

Xx love u J

Reageer