Vraag

masturberen in quarantaine

  • 13 April 2020
  • 11 reacties
  • 1328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii!

Ik ben een meisje van 15 en ik vind het heel fijn om te vingerenn. Normaal doe ik dat als ik alleen thuis ben of onder de douche. Maar nu zit ik de hele tijd met mn gesin thuis... Hoe kan ik nu vingeren??! Ik kan nergens gwn rustig zitten want er komt altijd wel iemand binnen ofzo. En nu kan ik ook niet echt een beetje kreunen ofzo dus jeah. Hoe doen jullie dit?? Ik overleef het echt niet zo lang zonder


11 reacties

Ik bedoel gezin

Doe het in de avond waneer je ouders slapen in je bed doe ik ook 

Hey je kan gewoon in de badkamer doen terwijl je doucht doe de deur dicht en ga vingeren mastuberen what ever. Of die het in bed als je gaat slapen. 
en ja je kan gwn zacht kreunen snapje hopelijk heb ik je geholpen 

Reputatie 5
Badge +5

Doe het ergens buiten, nog spannend ook!

Maar soms ben ik gwn zo geil dat ik het wel iverdag moet doen en waar kan ik het dan doen zonder betrapt te worden. Als ik elke dag in de badkamer ga zitten is dat nogal verdacht

Ja ik snap het hoor. Ehm probeer het dan in de wc te doen je ouders gaan niet controleren wat je in de wc doet probeer dan gwn zacht te kreunen ik snap het het is best vervelend

 

Anders naar wc en zeg je dat je aan het poepen bent . PS ik ben een jongen ik doe dit o ook zo mij helpt dit en gewoon alle deuren dicht doen.

Badge

ik ben een jongen en ik kreun niet zo hard dus misschien werkt dit niet voor jou maar ik doe het gwn in bed s’ avonds

Badge

Ik ben een jongen maar heb hetzelfde probleem. 

Ik heb een box die ik ook onder de douche kan gebruiken en dan zeg ik gewoon dat ik ga douchen. Doe ik die box aan en dan gewoon masturberen onder de douche, meestal komt er bij mij niemand naar binnen anders doe ik gewoon de deur op slot 

 

bedankt voor al jullie tips!

Gewoon in de nacht, ik fap ook al een aantal x jaren in de nacht, en ouders hebben het nooit gehoord.

 

Reageer