Skip to main content

Als ik in de wiskundeles zit op maandag, dan krijg ik zin om te masturberen. Soms doe ik dat dan ook als niemand het ziet. Is dit normaal?

 

xxx

Als je betrapt wordt ben je denk ik de klos


foei frank! ik hoop dat je juf je betrapt en je moet verder doen vooraan in de klas terwijl al de leerlingen toekijken. Geil worden van wiskunde?


ja hoor vind ik alessins heel normaal. maar als ik dit doe word ik sws betrap ik zit naast een vriendin op de voorste rij.


Ik snap dat wiskunde saai is en dat je liever iets leuk doet (of wordt je er opgewonden van? Het schijnt dat er mensen zijn met een wiskunde fetish) maar dit kun je beter thuis doen denk ik.


Heyyyy,

 

hoe doe je dit? Het leukst me best geil eigenlijk 

xxx


Als ik je een tip mag geven, doe maar niet ín de les. Ga naar de wc dan ben je zeker veilig maar in de les is echt niet slim.

Ik heb het zelf altijd pas laat door als ik te veel geluid maak omdat je concentratie bij iets anders is.

 

groetjes!


 

Nee dat moet je zeker niet doen.

No edging in class


Hey jongen,

Het is wel niet slim om dan betrapt ee gaan worden grote kans hoor.🙃

Maar om eerlijk te zijn i..k heb het in de gymles ook  gedaan op een jongens internaat. 😂

We hadden zaalvoetbal en we droegen daar van die dunne korte Adidas sportbroekje zonder binnenslipje. 🥵 Dit is voor de ventilatie maar je klokkenspel heeft dan alle ruimte te gaan slingeren bijvoorbeeld.  Het was ook vroeg om 8.30 ik had nog  last van een ochtend erectie. Dus mijn lange piemel kwam regelmatig uit het broekje. De jongens hadden het niet zo door maar die Belg gymleraar wel. 

Die nam mij toen effe naar zijn trainerhok bij de douches. Hij zei een landurige  stijve kan je krijgen door een volle blaas met pis  of een volle zak met sperma . Dat gaat niet zomaar weg bij mannen !

 In het laatste geval duurt het wat langer . Daar is een wc  en doe je ding.  Ik kwam weer terug hij fluisterde in mijn oor...  AMAI 5 minuten dan heb je aan je rechterhand nu wel spierpijn  van het trekken!😯

 

 


Reageer