Skip to main content

Masturberen in bed

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen! Masturberen jullie wel eens in bed? En zo ja, hoe? En gebruik je er nog speciale voorwerpen bij?

21 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 255 reacties
  • 26 maart 2025

Ja hoor, beste plek

en ja, heel soms haarborstel

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 26 maart 2025

ja, meestal in bed

ik vinger mezelf meestal een beetje

ik gebruik niks speciaal gwn mn vingers

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 26 maart 2025

ik ben jongen en gebruik gwn handen in bed

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 194 reacties
  • 26 maart 2025

Ik ben een meisje (13) en streel mezelf in bed. Ook schuur ik soms tegen mijn kussen of met een knuffel. Bed is gewoon de fijnste plek 🫴🏼

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 83 reacties
  • 26 maart 2025

Ik mastrubeer wel eens in bed maar niet heel vaak, Als ik het in bed doe dan schuur ik vaak tegen een van mijn bodypillows😅

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 26 maart 2025

Hey, in bed vind ik het makkelijkste en meest fijn ook, mn eigen plekkie. En ik gebruik soms een elastiekje 😊.Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 26 maart 2025

Bed gebruik ik ook het vaakst. Soms mijn bureau stoel of wc. En door ​@Tover01 ook een elastiekje ;)

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 27 maart 2025

@Tover01 wat doe je dan met dat elastiekje? Is dat om je slaapkamerdeur mee dicht te houden?

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi, ik ook 👋 en op bed is meestal het comfortabelst. Ik gebruik ook wel eens een ring of elastisch hulp 😊. Groetjes liefs Tartan X

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 27 maart 2025

@Diana  dat elastiekje gaat onderaan om de penis (ook weer niet té strak) en dan is de stijfheid veel intenser en heel fijn. Vind ik iig wel. Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 27 maart 2025

@Tover01 zoals een cockring dus?  Dank voor de uitleg.  Veel plezier ermee!

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 194 reacties
  • 27 maart 2025
Diana schreef:

@Tover01 zoals een cockring dus?  Dank voor de uitleg.  Veel plezier ermee!

Dit ontgaat mij allemaal ​@Tover01  !!! 🤦🏼‍♀️ Laat mij maar gewoon mijn hand gebruiken 🙈🤭😂

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 27 maart 2025
Tover01 schreef:

@Diana  dat elastiekje gaat onderaan om de penis (ook weer niet té strak) en dan is de stijfheid veel intenser en heel fijn. Vind ik iig wel. Liefs, Tover xxx

Om je ballen of echt je penis? Mijn penis is daar veelste klein voor ;) tenzij ik natuurlijk hem " dubbel" vouw, weet niet helemaal hoe je het noemt

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 27 maart 2025

Precies ​@Diana  dat is het.  En haha ​@Nanoniem2011  mooi toch, iedereen doet dit mooi op eigen manier ☺️ ​@Lupus  om de penis, er zijn allerlei maten elastiekjes 😉

Liefs Tover xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 27 maart 2025

Ik vind trouwens het idee van ​@Diana  ook wel de moeite 😉 een elastiekje als deurdranger. Niet eens zo gek 😎

XxX Tartan 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 27 maart 2025

Hey

Ja lekker op bed ja lekker met vingers of dat schuur tegen mijn kussen 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 27 maart 2025

Ja hoor. In bed is toch wel de fijnste plek vind ik. Ik ga niet aan de slag met postbode-elastieken en zo. Ik heb wel een fleshlight die ik af en toe gebruik.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 27 maart 2025

@tim16  als je sommige jongens hier moet geloven is een postbode-elastiek niet lang genoeg maar hebben ze een snelbinder nodig.

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 27 maart 2025
Tover01 schreef:

Precies ​@Diana  dat is het.  En haha ​@Nanoniem2011  mooi toch, iedereen doet dit mooi op eigen manier ☺️ ​@Lupus  om de penis, er zijn allerlei maten elastiekjes 😉

Liefs Tover xxx

Helemaal vergeten;)

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 28 maart 2025

@Diana  het is bij mij eerder een kantoor elastiekje. Meer dan genoeg.  Maar idd, als je sommigen moet geloven......🤣 Snelbinders, geniaal! Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 28 maart 2025
Tover01 schreef:

@Diana  het is bij mij eerder een kantoor elastiekje. Meer dan genoeg.  Maar idd, als je sommigen moet geloven......🤣 Snelbinders, geniaal! Liefs, Tover xxx

Ik moest het even opzoeken, want ik dacht dat je deze bedoelde😂😂

Ik dacht al, hoe gebruik je deze?😂

Groetjes Lupus

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen