Vraag

masturberen ideetje?

  • 8 January 2021
  • 7 reacties
  • 439 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een jongen van 16.

Ik masturbeer een paar keer per week, alleen nu heb ik zin om het op een andere manier te doen…

Heeft iemand tips hoe je het leuker kan maken of een challenge die ik kan doen. Maakt niet uit wat.

Ik wil ook graag proberen zovaak mogelijk klaar te komen in korte tijd, alleen als ik klaarkom heb ik nooit meer zin. Heeft iemand tips hoe ik toch weer zin krijg om mezelf af te trekken?

Groetjess


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi,

Meerdere keren klaarkomen is ook echt niet te doen voor jongens, meiden kunnen het wel echt 10x, maar jongens 1-2x, en dat je meer kan heb je of...een stalen lul, of een automatische arm, dus alleen met geslacht-gemeenschap kunnen mannen meer dan 2x klaarkomen!! Groetjes,

-flopflop13

Probeer een try not to cum challenge te doen. 
Laat me weten hoever je bent gekomen

 

Hoi ik ben ook 16 jaar maar wat ik altijd doe is met mijn rechterhand mijn piemel aftrekker en met mijn andere hand doe ik 1 vinger in mijn anus voor een fijn gevoel.

Hoop dat dit heeft geholpen

Groetjes!

Badge

Ik weet wel een leuke challenge je doet alles uit behalve je onderbroek en je doet wasknijpers op je tepels en gaat op je knieën zitten is wel leuk en doe je handen achter je hoofd

(misschien ook wel pijnlijk voor sommige ) 

gr krissie010 

Ik weet wel een leuke challenge je doet alles uit behalve je onderbroek en je doet wasknijpers op je tepels en gaat op je knieën zitten is wel leuk en doe je handen achter je hoofd

(misschien ook wel pijnlijk voor sommige ) 

gr krissie010 

En daarna?

Hoi ik ben ook 16 jaar maar wat ik altijd doe is met mijn rechterhand mijn piemel aftrekker en met mijn andere hand doe ik 1 vinger in mijn anus voor een fijn gevoel.

Hoop dat dit heeft geholpen

Groetjes!

Dat heb ik ook al wel vaker gedaan, ben benieuwd naar iets anders/nieuws

Bedankt voor je reactie

Reputatie 2
Badge +1

zoek een vriendin

Reageer