Vraag

masturberen help???

  • 10 June 2024
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Hii 

 

ik ben een meisje van 16 en ik wil graag masturberen omdat ik hoorde dat al mijn vriendinnen dit al doen. Ik ging het dus proberen maar ik weet gewoon echt niet waar mijn clit zit en als ik een vinger in mijn vagina doe dan doet dit pijn. Ik had gelezen dat als je je schaamlippen wrijft, dit je opgewonden hoort te maken, zodat je nat wordt maar als ik dat doe dan voel ik eigenlijk niks. Is dit raar?? En waar zit dan mijn clit?? Help???

 

alvast bedankt, Iemandddd1234


3 reacties

Badge

Onnodige quote verwijderd 


Leeftijd waarop je begint verschilt de meeste meiden beginnen tussen hun 11de en 13de als ze zo'n beetje ongesteld worden. Dan zijn die gevoelens er meer.  Je clit zit vrijwel bovenaan je vagina. Als je nat word dan raak je idd opgewonden maar vaak ben je dit al vooraf. Je kutje word dan nat en dan kan je er over je clit blijven vrijven of vinger erin naar boven en beneden

Badge

Hoii

Je moet je helemaal niet verplicht voelen om dit tedoen.

Maar ter informatie kan je op het internet getekende afbeelding vinden van waar de clit ongeveer zit.

Pijn tijdens het vingeren kom omdat het nieuw is.

 

Reputatie 4
Badge +3

Heyyy!

Je moet ten eerste nadenken of jij dit wilt, maar als je het wil dan is het handig om eerst nat te zijn anders doet het idd pijn

Reageer