Vraag

masturberen doet pijn

  • 17 April 2022
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

Badge

Hoi , ik ben dus nu 14 jaar bijna 15 en vind masturberen opzich wel oke. Ik  en ook gwn geil maar ben nog nooit klaargekomen. 1 vinger pas er wel in maar zodra ik.met 2 probeer past t niet en doet t pijn. Hoe wil ik dan ooit sex hebben en waarom kom ik nooit klaar met masturberen maar wel met een vibrator?

X anoniempje 


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Je komt niet perse klaar van het penetreren, probeer eens de clit te stimuleren dus de buiten kant van je vagina. En wissel een beetje van tempo hoe hard je het doet, kijk wat voor jou werkt. Laat maar weten of dit beter lukt.

Badge

Je komt niet perse klaar van het penetreren, probeer eens de clit te stimuleren dus de buiten kant van je vagina. En wissel een beetje van tempo hoe hard je het doet, kijk wat voor jou werkt. Laat maar weten of dit beter lukt.

Dat is dus een beetje het probleem. Ik doe precies wat je net zij maar ik kan dus om een of andere reden niet klaarkomen 

Reputatie 2
Badge +1

Misschien een keer de g spot proberen?

 

Reputatie 2
Badge

Je komt niet perse klaar van het penetreren, probeer eens de clit te stimuleren dus de buiten kant van je vagina. En wissel een beetje van tempo hoe hard je het doet, kijk wat voor jou werkt. Laat maar weten of dit beter lukt.

Dat is dus een beetje het probleem. Ik doe precies wat je net zij maar ik kan dus om een of andere reden niet klaarkomen 

Hey ik heb het zelfde de probleem. Ik kom alleen klaar met een vibrator en ik vind tveel lekkerder. Ik weet ook niet hoe dat komt en if dat raar is. Maar je bent niet alleen.

Badge

Hoi , ik ben dus nu 14 jaar bijna 15 en vind masturberen opzich wel oke. Ik  en ook gwn geil maar ben nog nooit klaargekomen. 1 vinger pas er wel in maar zodra ik.met 2 probeer past t niet en doet t pijn. Hoe wil ik dan ooit sex hebben en waarom kom ik nooit klaar met masturberen maar wel met een vibrator?

X anoniempje 

Niet iedereen komt op de zelfde manier klaar, iedereen heeft zijn eigen manier en dat is niet erg.

Wat vaakt helpt is glijmiddel tekomen, dat zorgt ervoor dat het makkelijker naar binnen gaat en het is ook erg belangrijk om the ontspannen en niet het naar binnen drukt. Lekker liggen en dan langzaam naar binnen

Badge

Misschien een keer de g spot proberen?

 

Dot heeft letterlijk gewerkt en 2 vingers gaan er nu opeens makkelijk in. TYYY

Reageer