hoiii.
ik masturbeer al best lang. het blijft altijd wel leuk en fijn maar soms heb ik zin in iets anders, hebben jullie tips?
groetjes
hoiii.
ik masturbeer al best lang. het blijft altijd wel leuk en fijn maar soms heb ik zin in iets anders, hebben jullie tips?
groetjes
Een klein beetje plassen is superlekker als meisje tijdens het masturberen zeker als je eerst een klein beetje in je onderbroek plast en dan gaat masturberen met je hand in je onderbroek veel meisjes plassen kleine beetjes tijdens het vingeren dat werkt als natuurlijk glijmiddel waardoor het lekkerder aanvoelt
Als je het niet probeert weet je het natuurlijk niet he maar inderdaad ieder zijn ding niks tegen je zin doen maar weet dat het erg leuk is. Andere tip is om op een oude knuffel te rijden (seksbewegingen maken) ook heel veel meisjes die dit doen en ook hier kan je een beetje bij plassen maar gaat ook zonder plassen natuurlijk. Ik experimenteer ook heel vaak met mijn bff door seks te hebben met elkaar en elkaar vingeren en te beffen en ook met plassen ook iets wat veel meisjes doen met hun bff de meeste zonder plassen natuurlijk maar je moet uitzoeken wat jij zelf graag wil het is echt proberen en ontdekken wat jij geil vind.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.