Skip to main content

hoiii.

ik masturbeer al best lang. het blijft altijd wel leuk en fijn maar soms heb ik zin in iets anders, hebben jullie tips?

groetjes

Een klein beetje plassen is superlekker als meisje tijdens het masturberen zeker als je eerst een klein beetje in je onderbroek plast en dan gaat masturberen met je hand in je onderbroek veel meisjes plassen kleine beetjes tijdens het vingeren dat werkt als natuurlijk glijmiddel waardoor het lekkerder aanvoelt


@Tweety  is dat niet onhygiënisch?


@anoniempie321  Het is vooral heel erg geil om te doen en veel lekkerder dan droog masturberen en er is niks vies of raars aan plas ik doe het al sinds ik kind was en heb er nog nooit last van gehad ik trek wel elke dag een schone onderbroek aan en was me ook elke dag. Niet ieder meisje vind plas geil natuurlijk sommige vinden plas inderdaad vies en onhygiënisch en je kan het natuurlijk ook zonder onderbroek aan doen op je hand of net voor je in bad of de douche gaat. Ik heb meerdere vriendinnen die het ook altijd in hun onderbroek doen maar doe vooral niks wat je zelf niet wil ieder heeft zijn eigen manier van vingeren je moet vooral doen wat jij leuk vind en niks tegen je zin doen maar jij vroeg om het eens anders te doen en leuker te maken dus ik kan het plassen alleen maar aanraden tenzij je je eigen plas vies vind natuurlijk dan moet je echt niet aan beginnen.


@Tweety ik denk toch niet dat het iets voor mij is heb je nog andere tips


@Tweety ik denk toch niet dat het iets voor mij is heb je nog andere tips

Als je het niet probeert weet je het natuurlijk niet he maar inderdaad ieder zijn ding niks tegen je zin doen maar weet dat het erg leuk is. Andere tip is om op een oude knuffel te rijden (seksbewegingen maken) ook heel veel meisjes die dit doen en ook hier kan je een beetje bij plassen maar gaat ook zonder plassen natuurlijk. Ik experimenteer ook heel vaak met mijn bff door seks te hebben met elkaar en elkaar vingeren en te beffen en ook met plassen ook iets wat veel meisjes doen met hun bff de meeste zonder plassen natuurlijk maar je moet uitzoeken wat jij zelf graag wil het is echt proberen en ontdekken wat jij geil vind.


Reageer